PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۸۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: عنایتی با دیدن فهرست 50 نفره تیم ملی امید از آن ابراز رضایت کرد.
کیهان ورزشی- 

 امیرمهدی علوی در خصوص جلسه امروز مهدی تاج با حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال اظهار داشت: ابتدا اجازه بدهید با توجه به فرا رسیدن دوازدهمین سالگرد زنده یاد ناصر حجازی بار دیگر یاد او را گرامی داریم. به سرعت برق و باد این 12 سال گذشت، اما رفتار، منش و بازی‌های درخشان آن مرحوم از حافظه جنبی جامعه فوتبال هرگز پاک نخواهد شد. امروز جلسه‌ای بین تاج و کریمی در محل فدراسیون برگزار شد و آخرین مباحث مربوط به صدور مجوز استقلال مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت؛ البته می‌دانید این مباحث در حوزه‌ای است که استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را می‌طلبد.
 وی افزود: نکاتی است که به صورت مشخص در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفته و این روند به صورت مشخص در سال‌های گذشته نیز به باشگاه‌ها ارائه شده است. مجموعه فدراسیون فوتبال در این زمینه نمی‌تواند نقش خاصی ایفا کند، بلکه این روند از طریق نهاد بالادستی در AFC انجام می‌شود.
 مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های ملی کشورمان عنوان کرد: روزهای پرخبری در انتظار تیم‌های ملی است. اگر از رده نوجوانان شروع کنیم، اردوی متصل به اعزامش به مسابقات قهرمانی آسیا از همین امروز آغاز شد. یک تا دو روز استراحت دارند و حدود دو هفته زودتر به محل برگزاری مسابقات در تایلند اعزام می‌شوند. امیدواریم حسین عبدی و شاگردان محجوب و دوست‌داشتنی‌اش نتایج خوبی بگیرند. همین امروز اردوی تیم بانوان نیز شروع شد. تیم جوانان اکنون در کافا حضور دارد و برنامه‌هایش را ادامه خواهد داد. 
 علوی افزود: تیم ساحلی نیز بر اساس برنامه پیش‌بینی‌شده به عربستان اعزام دارد. امروز نیز در مورد برنامه‌های تیم امید جلساتی بین عنایتی و نبی، نایب رئیس فدراسیون برگزار شد. فهرست 50 نفره‌ای که برخی برنامه‌ها مجدد مرور شد. فهرست 50 نفره‌ای که از تیم امید تهیه شده، روز گذشته در اختیار عنایتی قرار گرفت که او نیز نکات و موارد مدنظرش را در این زمینه ابراز و احصا کرد. پس از دیدن این لیست، از چهره‌های ارزشمندی که در اختیار داریم و مهیای حضور در تیم امید هستند، ابراز رضایت کرد. بازیکنان امیدی که در لیگ برتر بازی کرده و خود را آماده حضور و افتخارآفرینی در رده‌های بالاتر می‌کنند. این مجموعه در روند تیم‌های ملی در جریان است. 
 وی با اشاره به شرایط تیم ملی بزرگسالان،  تصریح کرد: جلسات مربوط به این تیم نیز به صورت متعدد و مرتب در مرکز ملی فوتبال و ساختمان پک در حال برگزاری است. امیر قلعه‌نویی نظارت کاملی داشته و روز گذشته نیز با مجموعه دستیارانش نشست‌هایی برگزار کرد. ماحصل این اتفاقات مهیا شدن تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا است. امیدواریم برای فیفادی شهریور نیز اتفاقات خوبی بیفتد و خبرهای خوبی برای رسانه‌ها و مردم با برگزاری 2 مسابقه خارج از خانه داشته باشیم.
 مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه آیا با گزینه‌های مدنظر برای دیدارهای تدارکاتی در فیفادی بعدی مذاکره شده است، توضیح داد: بله. در ارتباط با این مبحث نیز دپارتمان تیم‌های ملی و روابط بین‌الملل فدراسیون در حال مذاکره با چند گزینه هستند که پس از نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.   
 علوی عنوان کرد: در هفته اخیر حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا را در فدراسیون فوتبال داشتیم. در حوزه ساختار اداری و قرار است روندهای مربوط به این موضوع متحول شود. این فاز دوم است و در این فاز موارد متعددی را بررسی می‌کنند. جلساتی با حضور رئیس فدراسیون، دبیرکل، روسای دپارتمان‌ها و کمیته‌ها برگزار شد. الان نیز جلسه اختتامیه حضور نمایندگان AFC را داریم. فاز دوم این حوزه با موفقیت به اتمام رسید. کنفدراسیون در حال انقلاب در ساختار اداری مجموعه فدراسیون‌های عضو است. ایران هم جزء طلایه‌داران این بحث است. ماحصل و توشه چیزی که در این جلسات مطرح شد، در روند اداری و استانداردسازی فعالیت‌های باشگاه‌داری و فدراسیون به کار خواهیم گرفت.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار