PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۸۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
وزیر ورزش و جوانان امروز از اردوی تیم ملی تکواندو بانوان و مردان بازدید کرد.
کیهان ورزشی- 

تیم های ملی تکواندو مردان و بانوان کشورمان بامداد جمعه راهی بیست و ششمین دوره مسابقات جهانی خواهند شد و برهمین اساس، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز سه شنبه دوم خردادماه سال ۱۴۰۲ با حضور در خانه تکواندو ابتدا از اردوی تیم ملی مردان و بانوان بازدید به عمل آورد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون، کاوه احمدی سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و‌جوانان، اصغر رحیمی سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، سلیمی و نظری نواب رئیس فدراسیون آذرپاد و عباسی پیشکسوتان در اردوی بانوان حضور دارند.

سرمربی تیم ملی بانوان مینو مداح، مهروز ساعی و فاطمه نعمتی مربیان تیم ملی نیز در سالن حضور دارند و برای دقایقی نیز با وزیر ورزش و جوانان به گفت و گو پرداختند.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در حضور وزیر ورزش و جوانان گفت: مسابقات گرند پری رم نقش بسیار مهمی برای رسیدن تکواندوکاران از طریق رنکینگ سیستم به المپیک پاریس است.

مینو‌ مداح در صحبت های خود اظهار داشت: ریاست فدراسیون تمامی امکانات را در اختیار ما قرار داده و با تیمی جوان که به خوبی آماده شده است به مصاف حریفان جهانی میرویم و به موفقیت امیدواریم. شما به عنوان وزیر ورزش همیشه تکواندو را حمایت کرده اید و از شما درخواست میکنیم از لحاظ مالی و‌معنوی تکواندو را حمایت کنید.

*وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی مردان

آحرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو مردان و بانوان پیش از اعزام به بیست و ششمین دوره مسابقات جهانی تکواندو در حالی امروز دوم خردادماه سال ۱۴۰۲ در خانه تکواندو پیگیری می شود که سید حمید سجادی پزیر ورزش و جوانان ابتدا از اردوی تمرینی تیم ملی تکواندو بانوان بازدید به عمل آورد.

وی در صحبت های خود اظهار داشت: برای تکواندو مردان و‌بانوان در مسابقات حهانی پیش رو آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم بهترین نتایج برای همه شما عزیزان رقم بخورد. وی در ادامه افزود: دوستان از ما سوال کردند که برای تکواندو چه پاداشی در نظر کرفته اید، باید بگویم که هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برند تکواندو ایران است، هر جایزه ای که در هیات رئیسه فدراسیون تکواندو تصویب کند ما هم همان پاداش را پرداخت خواهیم کرد.

* سجادی: هرپاداشی مصوب کنند، نادیده قبول می‌کنیم

وی ادامه داد: امیدوارم در مسیر پیش رو موفق باشید و افتخار آفرینی کنید، خوشحالم در جمع شما هستم، امروز هادی ساعی که اول آخر جنس تکواندو است، اینجا کنار همه ما حضور دارد. من از ساعی رئیس فدراسیون تکواندو خواهش کردم در جلسه هیات رئیسه پاداشی را که در شان شما طراحی و محاسبه می کنند را مصوب و به ما اطلاع دهند، ما نادیده قبول می‌کنیم، البته که برای قهرمانان ورزش ایران هرچقدر پاداش تقدیم شود کم است. همه شما واقعا کارهای بزرگی می‌کنید و ما سعی می‌کنیم قدردانی کنیم، ضمن اینکه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در سال جاری برنامه های جدیدی دارند و شما نگران آینده نباشید و خیالتان از آینده راحت باشد.

در ادامه بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: خوشحالیم که یک نفر از جنس ورزش در راس وزارت ورزش قرار دارد. تیم ما شرایط خوبی دارد با چشم اندازی که داشتیم اهداف تعریف شده بود و امیدواریم در سال جدید بتوانیم بیشترین سهم را برای المپیک بگیریم. بچه ها در رنکینگ جایگاه خوبی دارند. ما باید سعی کنیم با تلاش و کوشش به آن هدفی که داریم برسیم. تلاش می‌کنیم با موفقیت دل شما و خانواده تکواندو را شاد کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار