PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۸۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: موافق حضور افشین قطبی در تیم امید بودم اما نمی‌دانم چرا نیامد.
کیهان ورزشی-

 امیر قلعه‌نویی در حاشیه برگزاری کلاس مربیگری درجه B در باشگاه سایپا، اظهار داشت: از باشگاه سایپا که بستر این کلاس را فراهم کرد، تشکر می‌کنم‌. از ما هم به عنوان کسی که ۴۰،۳۰ سال است در ورزش هستم، دعوت کردند و وظیفه‌ام بود در این کلاس شرکت کنم.

وی درمورد انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید و جلساتی که با او برگزار کرده است، توضیح داد: درمورد این موضوع باید فدراسیون صحبت کند. عنایتی یکی از مربیان خوب و آینده‌دار فوتبال مملکت ما است و اصلا شکی در این موضوع ندارم‌. حدود یک ماه قبل این پروسه را راه‌اندازی کردیم. از ما دعوت شد و به کمیته ملی المپیک رفتیم. با حضور همه آقایان آنجا جلسه ۳،۲ ساعته خوبی برگزار شد. من هم نظرم را گفتم و قرار شد حبیب کاشانی به عنوان مدیر تصمیم نهایی را بگیرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: هرچند وقت هم با من مشاوره می‌کرد و نظر خود را می‌گفتم تا اینکه آن گزینه‌ها نشد. وقتی در قطر بودم، گفت و گویی ویدیویی با کاشانی داشتم. او افشین قطبی را کاندیدا کرد و من هم خیلی از این گزینه استقبال کردم زیرا اعتقاد دارم پتانسیل و توانایی بالایی دارد اما آنجا یک پیشنهاد دادیم. گفتیم با توجه به اینکه قطبی مدتی از فوتبال ایران دور بوده و شناختش به ویژه روی جوانان کمتر شده، یک مربی را کنارش بگذاریم تا این زمان را کمتر کند. زیرا فاصله کمی تا مسابقات داشتیم اما نمی‌دانم به چه دلیلی حضور قطبی منتفی شد.

قلعه‌نویی درخصوص اینکه آیا این موضوع سبب ناراحتی حبیب کاشانی نشده زیرا او در جلسات اخیر با عنایتی غایب بود، گفت: حبیب کاشانی قطبی را معرفی کرد و ما هم تایید کردیم‌. گفتیم او پیش از این به فوتبال ما خدمت کرده و الان هم می‌تواند خدمت کند منتهی باید کنارش فردی را بگذاریم که به دلیل دور بودن قطبی از فوتبال ایران به ویژه شناخت نداشتن روی جوانان، این زمان کمتر شود تا تیم امید و خودش آسیب نبینند. اطلاعی از دلیل منتفی شدن حضور او ندارم.

وی درخصوص اینکه آیا قرار است شهریار مغانلو، پیام نیازمند و مهدی ترابی در بازی‌های آسیایی تیم امید را همراهی کنند، گفت: این پیشنهاد مجتبی حسینی بود اما شاید با آمدن عنایتی نفرات دیگری را مدنظر داشته باشد‌.

سرمربی تیم ملی درخصوص آخرین وضعیت انتخاب دستیار خارجی‌اش، گفت: نامه‌اش را دادیم و آخرین مراحلش را می‌گذراند. پیش قراردادش را هم فرستادیم. در اجلاس فیفا هم با مدیربرنامه‌اش صحبت کردیم. از او به عنوان یک مربی بسیار خوب، خیلی تعریف کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار