فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۸۰۱۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
کیهان ورزشی-

این بخش از سایت کیهان ورزشی به نظرات ، خاطرات و دلنوشته های شما خواننده محترم پیرامون تصویری که از آرشیو کیهان ورزشی منتشر می کنیم اختصاص دارد.

در بالا تصویری از دهه 50 فوتبال ایران و دوستداران پر شور و عاشق آن مشاهده می کنید که از طریق تلویزیون کوچک یک قهوه خانه مشغول تماشای یکی از بازی های تیم ملی کشورمان هستند.

درباره این تصویر شما نظر بدهید تا در سایت و مجله منتشر شود.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زیورخامسی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
0
0
به.یادتکرار.خاطرات.گذشته.یادشان.گرامی.روحشان.شاد.زیباوقشنگه.زیورخامسی.۵۶ساله
یوسف شهریاری
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
0
0
فوتبال دوستان زمانی رو یاد می دهند که هر ساله یک بازیکن متفاوت فاتح توپ طلا می شد و تیم های مختلفی صاحب گزینه ی برترین بازیکن زمین بودند
بله ؛درست به ذهنتان خطور کرد
دوران قبل از رونالدو و مسی را می گویم ، جایی که هیچ کس سلطه ی بازیکن دیگری را قبول نمی کرد و همه ی پست های یک بازی فوتبال با انگیزه صاحب توپ طلا شدن بهترین عملکرد خود را به نمایش می گذاشتند و از کاناوارو که نماینده خط دفاعی بود گرفته تا زیدان ،ریکاردو کاکا ، رونالدو نازاریو و ... که این عناوین را از یکدیگر ربودند در حالی که دروازه‌بانانی همچون بوفون بزرگ ، پیتر اشمایکل ، اولیور کان و ... در رقابت از هم بودند .
اما
حال با حذف سلطنت این دو ستاره ، باز هم دنیای فوتبال شاهد تلاش برای تکیه بر تخت شاهی دنیای فوتبال بین بازیکنان مختلف شدت گرفته و تیم های مختلف را میتوان دارنده نامزد بهترین بازیکنی دنیا دانست .
جایی که در تیم های رئال مادرید و منچستر سیتی چند بازیکن در حال رقابت شیرین با هم تیمی های خود و بازیکنان دیگر تیم ها هستند، آنجا که در رئال جودی بلینگام و وینیسیوس جونیور رقیب یکدیگرند و با بازیکنان منچستر سیتی همچون فودن و ارلینگ هالند در رقابتی تنگاتنگ هستند قطعیت در انتخاب هیچ کدام نیست ، در حالی که بازیکنان دیگری همچون هر کین و امباپه در تیم های خود جدا از نتایج تیمی ، درخشش انفرادی فوق العاده ای داشته اند چشم به توپ طلا دارند و قطعا در سال های آینده این جایزه بین این بازیکنان و بازیکنان نو ظهور آینده ، دست بدست خواهد شد و زیبایی فوتبال به مرحله ی جدید و برتری خواهد رسید .
اما از دیدگاه مربی گری باید اعتراف کرد که سطح به مراتب بالایی نسبت به کل تاریخ فوتبال را نظاره گر هستیم
از طرفی سبک اصلاح شده ی تیکی تاکای گواردیولا ، از سوی دیگر سبک اصلاح شده ی تدافعی مورینیو توسط دیگو سیموئنه و انچلتوتی که با فرگوسن بزرگ ، آرسن ونگر و دوران اوج خوزه مورینیو، رقابت کرد و درخشید تا مربیان نو ظهور و صاحب سبک امروزی و همواره تفکرات فوق العاده خود را بروزرسانی کرده و اجرا می کند .
باید منتظر آینده بود ..‌.
نوشته یوسف شهریاری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار