PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۸۰۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: آن چه باعث شد پرسپولیس قهرمان شود همدلی و وحدت بود، آنها روحیه برنده شدن داشتند و تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدف خود تلاش کردند.
کیهان ورزشی-

به نقل از ایرنا ، این روزها را هواداران پرسپولیس هرگز فراموش نخواهند کرد. تیم محبوب‌شان موفق شد هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی به پیروزی برسد و در کنار این 2 قهرمانی، 2 پیروزی متوالی مقابل استقلال که یکی از آنها در فینال جام حذفی رخ داد کام آنها را را شیرین‌تر هم کرد. 
 به همین منظور علی‌ پروین کاپیتان و سرمربی اسبق سرخپوشان در گفت‌وگویی حاضر شد که در ادامه می‌خوانید. پروین با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، اظهار داشت: پرسپولیس به آنچه لیاقت و استحاقش را داشت رسید و با شایستگی قهرمان فوتبال ایران شد، این جام خیلی چسبید.
 وی افزود: من این مسابقه را از تلویزیون تماشا کردم و خیلی خوشحال شدم از اینکه تیم محبوبم می‌تواند چنین باصلابت جام را کسب کند.    
  پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: به کادر مدیریت، اعضای کادر فنی و بازیکنان بزرگ، هواداران عزیز پرسپولیس این قهرمانی را تبریک می‌گویم، واقعا مردم خصوصا هواداران پرسپولیس لیاقت شادی کردن را دارند و خوشحالم که این مردم شریف را شاد می‌بینم. 
 پروین تصریح کرد: وقتی بازی پرسپولیس و استقلال را نگاه می‌کردم یاد روزهایی افتادم که در پرسپولیس بازی می‌کردم. باز هم تاکید می‌کنم جو ورزشگاه عالی بود و شاد کردن مردم بهترین هدیه از سوی پرسپولیسی‌ها بود.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: آن چه باعث شد پرسپولیس قهرمان شود همدلی و وحدت این تیم بود؛. آنها روحیه برنده شدن داشتند و تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدف خود تلاش کردند.
برچسب ها: علی پروین ، پرسپولیس
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
0
یاد بهمن بهلولی به خیر.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار