PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۸۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
فهرست نفرات حاضر در مینی‌کمپ تیم ملی فوتبال کشورمان نکات قابل توجهی دارد.
کیهان ورزشی-
فهرست 24 نفره امیر قلعه‌نویی برای مینی‌کمپ تیم ملی که از روزهای 19 تا 24 خرداد پیش از اعزام به بیشکک قرقیزستان جهت شرکت در تورنمنت کافا برگزار می‌شود، اعلام شد.

* بر این اساس، 19 بازیکن لیگ برتری و پنج لژیونر در فهرست تیم ملی قرار گرفتند در شرایطی که سرخابی‌های پایتخت برای استراحت بیشتر بازیکنان‌شان بعد از برگزاری فینال جام حذفی نماینده‌ای در این مینی‌کمپ نخواهند داشت.

* سپاهان با حضور پیام نیازمند، محمد دانشگر، رامین رضائیان، امید نورافکن و محمد کریمی بیشترین نفرات دعوت شده به این اردو را در اختیار دارد.

*همچنین هشت باشگاه دیگر یعنی تراکتور (محمدرضا اخباری، محمد قنبری و رضا اسدی)، آلومینیوم اراک (حسین پورحمیدی، سیداحسان حسینی و محمدرضا آزادی)، گل‌گهر (مهدی تیکدری و علیرضا علیزاده)، فولاد (عارف آقاسی)، نساجی (امیرمهدی جان ملکی)، پیکان (غلامرضا ثابت ایمانی)، ملوان (مهران احمدی)، هوادار (محمدجواد محمدی)، نفت آبادان (مهدی ممی‌زاده) از لیگ برتر کشورمان جزو باشگاه‌هایی هستند که بازیکنان‌شان در اردو شرکت خواهند کرد.

* احسان حاج صفی (آ.ا.ک آتن یونان)، محمد نادری (آلتای اسپور ترکیه)، محمدحسین کنعانی‌زادگان (الاهلی قطر)، امیرحسین حسین‌زاده (شارلوای بلژیک) و شهاب زاهدی (پوشکاش مجارستان) و علیرضا جهانبخش( فاینورد هلند) جزو لژیونرهای حاضر در اردو خوهند بود.

* به نسبت اردوی قبلی تیم ملی بازیکنان لیگ برتری مثل آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، امین حزباوی، مهدی حسینی، رضا شکاری، محمدحسین اسلامی و شهریار مغانلو بازیکنان لیگ برتری هستند که غیبت‌شان در این مینی‌کمپ قطعی شده است.

* از جمع لژیونرهای دعوت شده با توجه به اینکه بخش رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرده فقط مهدی طارمی، سعید عزت‌ا للهی، صادق محرمی، سردار آزمون و مجید حسینی پس از پایان مینی‌کمپ به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد و شجاع خلیل‌زاده و احمد نوراللهی نیز در اختیار کادر پزشکی قرار گرفته‌اند و اعزام آنها به قرقیزستان پیش از سفر تصمیم‌گیری می‌شود باید غیبت علی قلی‌زاده را قطعی دانست.

*احسان حسینی، امیر مهدی جانملکی، غلامرضا ثابت ایمانی، علیرضا علیزاده، مهران احمدی، محمد جواد محمدی‌زاده، مهدی ممی‌زاده، محمد قنبری و محمدرضا آزادی، ۹ بازیکنی هستند که برای اولین بار حضور در اردوی تیم ملی را تجربه می‌کنند.

تیم ملی 21 خرداد برای حضور در تورنمنت کافا عازم بیشکک می‌شود و در مرحله گروهی این تورنمنت در روزهای 23 و 26 خرداد به ترتیب به مصاف افغانستان و قرقیزستان می‌رود. مراحل نهایی این رقابت‌ها نیز در ازبکستان برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار