PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۸۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای درباره بحث‌های مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی را ارائه کرد.
کیهان ورزشی-

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: «با توجه به طرح چندین باره مطالب کذب و به دور از واقعیت در یک برنامه مغرض تلویزیونی و در راستای تنویر افکار عمومی، ضمن رد قاطعانه سناریوی از پیش تعیین شده درباره تعداد سکه‌های اهدایی از سوی ریاست جمهوری به اعضای تیم ملی و همچنین دروغ‌های آغشته به بهتان دیگری نظیر دریافت پژو 206، ضمن اعلام پیگیری موارد مطروحه از سوی بخش حقوقی فدراسیون به استحضار افکار عمومی می‌رساند که

1- مانند سنوات گذشته  به تیم‌های ملی که جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده‌اند، هدایایی از سوی ریاست محترم جمهوری به بازیکنان، کادر فنی و کادر اجرایی پیش از اعزام به قطر و در زمان بدرقه تیم ملی اهدا شده است. با این وجود، بار دیگر تصریح می‌شود تعداد اعلامی در برنامه حاشیه ساز به هیچ وجه صحت ندارد.

2- برخلاف سناریوی طرح شده و ایراد افترا، هیچ یک از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سکه‌ای دریافت نکرده‌اند.

3- دروغ جدید دیگر اهدای خودروی پژو 206 بوده است که بر این بهتان هم باید مثل موارد قبلی خط بطلانی کشید که مسیرش دقیقاً در راستای تخریب فدراسیون و فعالیت‌های پیش رو انجام گرفته است.


4- کذب گویی‌های مکرر در برنامه صدر الاشاره که مسبوق به سابقه است، متأسفانه بی‌توجه به واقعیت و صرفاً جهت تضعیف و تسویه حساب با فوتبال ایران رقم می‌خورد. لیکن مردم که صاحبان اصلی رسانه ملی هستند خود درباره این جریان و پشت پرده آن اطلاعات کامل دارند و میزان کاهش مخاطب آن خود حدیث مفصلی است از این مجمل. با این وجود، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به جهت دفاع از تمامیت فوتبال کشور موارد را پیگیری و در موعد مقتضی مسائل مهمی را با افکار عمومی در خصوص این برنامه در میان خواهد گذاشت تا یک بار برای همیشه و قاطعانه شاهد برچیده شدن القای تفکرات مسموم به فوتبال ملی باشیم.

5- درباره موارد مطروحه کذب درباره مینی کمپ تیم ملی و ایراد اتهامات به سرمربی و کادر فنی تیم ملی موارد توسط بخش رسانه‌ای تیم ملی پاسخ متقن داده خواهد شد.

آنچه که خواسته یا ناخواسته توسط این برنامه، سناریونویسی و مطرح می‌شود به هر نیتی که دارند، خوراک خبری کذب و دستاویزی برای شبکه‌های معاند تلقی می‌شود».
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار