PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۸۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
این هفته با محمد جواد محمدی ، مهاجم ساروی تیم هوادار تهران
محمدجواد محمدی آزاردهنده‌ترین بازیکن هوادار تهران برابر حریفان طی دو فصل گذشته بوده است. فوروارد مازندرانی هوادار تهران در بیشتر بازی های حساس برای تیمش اثرگذار بوده و مقابل تیم های مدعی لیگ برتر هم گلزنی کرده است.مهاجم ساروی هوادار در لیگ بیست و یکم دیده شد و در لیگ بیست و دوم اثرگذاری بالایی داشت. او تک گل پیروزی تیم هوادار برابر پرسپولیس را در دقایق پایانی به ثمر رساند و در تهران به سپاهان اصفهان گل زد و در پنالتی گرفتن از حریفان تبحر دارد و اگر مدافعان از او غافل شوند به راحتی می تواند برای تیمش گل بزند و گلسازی کند. این هفته سراغ محمد جواد محمدی مهاجم هوادار رفتیم.
شمشیر تیز

*دو پنالتی مقابل پرسپولیس گرفت

محمد جواد محمدی مهاجم تیم ساروی تیم هوادار تهران مقابل تیم پرسپولیس بازی های قابل قبولی انجام داده است. او همیشه برابر پرسپولیس قهرمان لیگ بیست و دوم موثر بوده است و در بازی نیمه نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس با زرنگی یک پنالتی از مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش و باتجربه مازندرانی گرفت و یک پنالتی دیگر هم در ادامه بازی به نفع تیمش ثبت کرد. البته کارشناسان داوری پس از مسابقه عنوان کردند که داور در اعلام پنالتی به سود هوادار اشتباه کرده و پورعلی گنجی مدافع متفکر سرخپوشان خطای پنالتی انجام نداد. به هر روی محمد جواد محمدی بازهم مقابل پرسپولیس موثر بود و دو پنالتی از حریف گرفت.محمدی در مورد پنالتی دوم عنوان کرد که بازیکن پرسپولیس وی را هل داد و توپ هم به دست علی نعمتی اصابت کرد و پنالتی درست بود.مهاجم هوادار در این خصوص می گوید:به آقای صفایی داور مسابقه گفتم پیراهنم را می‌کشند و او هم به بازیکن حریف تذکر داد که اگر پیراهن را بکشید پنالتی می‌گیرم.

*انگیزه بالا مقابل تیم های ریشه دار

فوروارد هوادار همیشه برابر تیم های پرسپولیس، استقلال ، سپاهان اصفهان ، فولاد خوزستان و تراکتور تبریز عملکرد خوبی داشته و مثل یک «شمشیر تیز» برای تیمش بوده است.به زعم محمدی بازی مقابل تیم های ریشه دار لیگ برتر به وی انگیزه بالایی می دهد و هر گاه مربیان تیم ملی در ورزشگاه حضور پیدا کنند انگیزه او برای انجام بازی چند برابر می شود.محمد جواد امیدوار است که به تیم ملی دعوت شود تا با پیراهن تیم ملی به میدان برود.

*آمار خوب در لیگ بیست و دوم

محمدی در لیگ بیست و دوم در تیم هوادار ماند و سبب پیشرفت اش شد . البته آمار خوبی را از نظر فنی ثبت کرد. پنج‌گل زد، سه پاس گل داد و چهار پنالتی از حریفان هوادار گرفت. این درست است که هوادار تیمی تاکتیکی و باقوای جسمانی بالا است اما درخشش در این تیم که برای بقاء تلاش می کند و کم ستاره است زدن پنج گل در لیگی که آقای گلش 13 گل به ثمر رسانده عدد قابل توجهی است.بخصوص در لیگ بیست و دوم که غیر از سرخابی ها ، سپاهان و تراکتور بیشتر تیم ها با تفکرات تدافعی به میدان رفتند و سیستم دفاعی چند لایه در دستور کارشان بود.

*بازیکن اسبق استقلال

فوروارد کنونی تیم هوادار که منتظر پیشنهادهای تازه در پایان لیگ بیست و دوم است سابقه همراهی تیم استقلال را در کارنامه اش دارد. او در دورانی که وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان بود در تمرینات استقلال حضور داشت اما سرمربی وقت و آلمانی استقلال به محمد جواد فرصت نمی داد و به زعم محمدی از او در خط دفاع استفاده می کرد.محمد جواد به همین دلیل در استقلال خیلی اذیت شد و از این رو از نظر فوتبالی آسیب دید.شفر در تمرینات استقلال اعتقاد داشت که محمدی در خط دفاع بازی کند در حالی که چند فصل بعد مشخص شد که محمدی در خط حمله مفیدتر است .

*مدیون باشگاه هوادار 

در حال حاضر سه فصل است که تیم هوادار تهران را همراهی می کند و به زعم خودش به این تیم مدیون است. هوادار برای پیشرفت محمدی بستر مناسبی بود و محمد جواد بر این عقیده است که باشگاه هوادار برایش زحمت کشیده است. به زعم محمد جواد ، مدیرعامل باشگاه هوادار با او مهربان بوده و همیشه به مهاجم تیمش قوت قلب داده است .

*
دروازه نساجی را گشود اما به رسم احترام خوشحالی نکرد

مهاجم مازندرانی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به همراه هوادار میهمان تیم نساجی قائم شهر بود. بازی در ورزشگاه قرمز پوش شهید وطنی قائم شهر برگزار شد و دو تیم در این مسابقه با توجه به صعود‌شان به نیمه نهایی جام حذفی از روحیه خوبی برخوردار بودند.محمدجواد محمدی، مهاجم هوادار در این بازی چهره پرتلاشی از خود نشان داد و موفق شد در روزی که بازی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید تک گل شاگردان ساکت الهامی را به ثمر برساند. محمدی که در این فصل دروازه سپاهان و پرسپولیس را نیز گشوده بود، این بار در قائمشهر پایش به گلزنی باز شد، اما به رسم احترام به هم استانی های خود خوشحالی نکرد.این مهاجم که متولد ساری است در حالی که هواداران نساجی پس از گل او در سکوت فرو رفته بودند، دست‌های خود را بالا برد و در حالی که بابک مرادی با پریدن روی دوش او سعی داشت جشن شادی برپا کند اما محمدی تنها در آغوش هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت و در مازندران خوشحالی نکرد.

*گلزنی به پرسپولیس در یک بازی پرحاشیه

پرسپولیس در لیگ بیست و دوم ، چهار بازی را واگذار کرد که یکی از آنها مقابلهوادارو در ورزشگاه آزادی بود. هوادار باخت شوکه کننده‌ای را در دقایق پایانی بازی برگشت با تک گل محمد جواد محمدی به پرسپولیس تحمیل کرد.البته این تنها گل شماره هفت هوادار به سرخپوشان نبوده است. در دیدار رفت لیگ بیست و یکم نیز هوادار در یک بازی پرحاشیه که به تساوی 2-2 مقابل پرسپولیس رسید یکی از گل‌های هوادار رامحمدجواد محمدیبه ثمر رساند. این گل در شرایطی به ثمر رسید که بسیاری از تصاویر گویای این موضوع بود که مهاجم هوادار با دست به پرسپولیس گل زده است.

*ثبت گل صعود هوادار در جام حذفی

تیم هواداربا نمایش عالی در ضربات پنالتی و حذف مس رفسنجان به مرحله بعدی جام حذفی امسال راه پیدا کرد. محمدی در این بازی، آخرین پنالتی تیمش را وارد دروازه حامد لک کرد و این بازی حساس به یکی از خاطرات خوبش بدل شد . وی در این باره می‌گوید: آقای ساکت الهامی در تمرینات نکات مهمی را در مورد این بازی به ما گفت، ایشان دو بار این جام را فتح کرده و عملکرد درخشانی در این رقابت‌ها داشته است. آگاهی نسبت به این موضوع، انگیزه ای مضاعف به بازیکنان تیم داد و این احساس که جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و ما می‌توانیم به بچه ها منتقل شد. خدا را شکر این بازی را با پیروزی به پایان رساندیم. 

*چرا محمدی به ملوان نرفت؟

محمد جواد محمدی برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به تیم ملوان بندر انزلی نرفت زیرا مهاجم هوادار تهران دانشجو است. وی ترجیح داد ادامه تحصیل دهد و قید انصراف از دانشگاه را زد.وی دراین خصوص می گوید: دیدم اگر امسال در تیم هوادار باشم خیلی بهتر است و می‌توانم دوره تحصیل خود را کامل کنم. ملوان تیم دوست داشتنی‌ای است و چون بچه شمال هستم دوست دارم روزی در تیم بزرگ ملوان بازی کنم. همه‌ ایران ملوان را دوست دارند و کمتر کسی را دیده‌ام که ملوان را دوست نداشته باشد.

*گلی که پرپر شد!

هوادارتهران در هفته هفتم لیگ بیست و دوم به مصاف سپاهان اصفهان رفت.هوادار در بازی خانگی توسط محمد جواد خیلی زود به گل رسید .هوادار در شرایطی که خیلی زود مقابل حریف قدرتمند خود به گل دست یافته بود، در ادامه نتوانست از گلی که محمدی زد محافظت کند و با شکست در این جدال کار را به پایان رساند. محمدی گلش پرپر شد اما به یک تیم مدعی دیگر در لیگ برتر گل زد.

* کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار