PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۸۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
سرمربی تیم ملی در رسانه ملی مورد تخریب قرار گرفت.
کیهان ورزشی-

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این بار خیلی زودتر از موعد مقرر مورد تخریب قرار گرفت . فرق امیر قلعه نویی و سایر مربیان ایرانی با همتاهای خارجی شان همین است. برای تخریب سرمربی خارجی کمی صبر می کنند تا ببینند وضع و اوضاع چطور است!

 اگر اوضاع بر وفق مراد بود که مثل ویلموتس تا قبل از بازی با عراق و قهرش می شوند مرید و مجیز گو ، امان از روزی که اوضاع بر وفق مراد نباشد!

حال که موضوع کمپ تیم ملی شده بهانه ای برای برچسب زدن و تخریب می پرسیم : مگر دوره اسکوچیچ کمپ تیم ملی بدون حضور او تشکیل نشد ؟ آن زمان اوضاع بر وفق مراد بود حالا نیست؟!!. چرا آن زمان صدای تان در نیامد ؟ دوره کی روش چطور ؟ البته که دوستان برای تخریب کی روش در اوج جام ملتهای آسیا هم کم نگذاشتند و حتی اجازه ندادند که مسابقات تمام شود!

راستی مساله دلالی و نگرانی شما بابت مدیران باشگاه ها چرا معطوف به کمپ تیم ملی شده است؟

وقتی برخی کارشناسان شما در برنامه های تان می آیند و مدتی بعد بدون کارنامه سرمربی یا سرپرست فلان باشگاه می شوند چرا به مدیران باشگاه ها هشدار نمی دهید که با دعوت از یک کارشناس مویز نشده برای تیم تان لقمه نگیرید!

چرا نسبت به بعضی برنامه ها که ده ها نفر از اهالی فوتبال برچسب دلالی و آنتن فروشی به آنها می زنند ، نگران فوتبال و آلودگی هایش نمی شوید ؟ دلیل دعوت به فلان برنامه و … برای شما فنی و مدیریتی است برای بقیه مساله دار ! همکاران تان همه پاک و منزه هستند بقیه نادرست و زد  و بند چی؟

چرا راجع به برخی شبهات مالی با عنوان اسپانسر و غیره و فرستادن نماینده و طلب حمایت برای برنامه سازی ، شفاف سازی و اعلام برائت نمی کنید؟

لااقل می توانید مثل کادر فنی تیم ملی راجع به ادعای فلان مدیر باشگاه پاسخ دهید.

نه شما نماینده رسانه ای با نام ملی نمی توانید باشید، چون رسانه ملی همه جا باید مطالبه گر حقوق ملت باشد و منافع ملی را دنبال کند؛ شما امتحان خود را پس داده اید.

*مازیار مهرانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار