PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۸۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
در هفته سوم رقابت‌های فوتبال انگلیس، منچستریونایتد در دیداری جذاب و پرهیجان مقابل ناتینگهام فارست به برتری رسید.
کیهان ورزشی-

در چارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 17:30، 4 بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها منچستریونایتد به مصاف ناتینگهام فارست رفت و در یک دیداری جذاب به برتری 3 بر 2 رسید. 
آرسنال نیز در مسابقه‌ای که در ثانیه 57 گل خورد، مقابل فولام 2 گل زد ولی در دقایق پایانی، یک گل دریافت کرد تا این مسابقه با تساوی 2 - 2 به پایان برسد و آرسنال در هفته سوم سرانجام امتیاز از دست بدهد. بازی منچستریونایتد و ناتینگهام فارست نیز به شکلی جذاب آغاز شد. 
فارست در این مسابقه در ثانیه 90 توسط آوونی و در دقیقه 4 توسط بولی به گل رسید ولی منچستریونایتد توانست با یک بازگشت دیدنی در ورزشگاه اولدترافورد به پیروزی دست یابد. 
گل‌های شیاطین سرخ را اریکسن 16، کاسمیرو 52 و برونو فرناندز 76 به ثمر رساندند.  

منچستریونایتد که هفته گذشته مقابل تاتنهام نمایش خوبی نداشت و با 2 گل شکست خورد در این مسابقه عملکرد بهتری از خود نشان داد.
 برونو فرناندز که روی 2 گل تاثیرگذار بود، بهترین بازیکن زمین برای شیاطین سرخ نام گرفت. البته فارست از دقیقه 67 با اخراج جور وورال، 10 نفره بازی را ادامه داد. 
 در بازی آرسنال نیز، گل‌های این تیم را ساکا (پنالتی) در دقیقه 70 و انکتیا در دقیقه 72 به ثمر رساندند. نکته مهم بر سر گل دوم آرسنال بود.
 این گل در حالی به ثمر رسید که باسی، مدافع فولام روی زمین افتاده بود. فولامی‌ها در ابتدا مدعی بودند که روی مدافع آنها خطا شده ولی در گام بعدی به ناجوانمردانه بازی کردن توپچی‌ها اعتراض کردند. 
 گل اول فولام در ثانیه 57 توسط پریرا و گل دوم این تیم در دقیقه 87 توسط پالینیا به ثمر رسید. کالوین باسی در دقیقه 83 با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا دقایق پایانی را فولام 10 نفره ادامه دهد. فولام با مربیگری مارکو سیلوا بسیار خوب عمل کرده و توانسته تا هفته سوم، 4 امتیاز بدست آورد و مقابل یکی از مدعیان قهرمانی در ورزشگاه امارات به تساوی دست یابد.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار