شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۸۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
این هفته با عیسی مرادی ، مهاجم تیم فوتبال شمس آذر قزوین
عیسی مرادی مهاجم فصل گذشته تیم سپاهان اصفهان با یک انتخاب هوشمندانه تصمیم گرفت به تیم شمس آذر قزوین ملحق شود. با آمدن وی به شمس آذر فرصت بازی برخلاف فصل گذشته برایش فراهم شد و در سومین بازی فصل کنونی لیگ برتر توانست فرصت طلبی خود را مقابل دروازه تیم مس رفسنجان به نمایش بگذارد. او در پیروزی 3 بر صفر برابر تیم مس رفسنجان نقش بسزایی داشت و گل اول را با ظرافت خاصی به ثمر رساند و گل دوم هم روی تیزهوشی و عکس العمل سریع او با اشتباه مدافعین و دروازه‌بان تیم میزبان به ثمر رسید تا سعید دقیقی سرمربی تیم شمس آذر اولین پیروزی فصل را به شکلی درخشان با مهاجم اول خود رقم بزند.درخشش مرادی در هفته سوم لیگ برتر بهانه ای شد تا سراغ عیسی مرادی فوروارد تیم شمس آذر برویم .
تیزهوش و فرصت طلب
*درخشش در رفسنجان
عیسی مرادی مهاجم تیم شمس آذر قزوین در هفته سوم لیگ برتر درخشید و همه را در رفسنجان غافلگیر کرد. او در در بازی خارج از خانه مقابل تیم مس رفسنجان دوگل ارزشمند به ثمر رساند و ستاره میدان لقب گرفت.او از جانب گروه فوتبال مجله کیهان ورزشی به عنوان بازیکن هفته سوم لیگ برتر انتخاب شد.مرادی پس از پایان مسابقه با مس رفسنجان از همبازیانش تشکر و ابراز امیدواری کرد که روند خوبش در هفته های آینده لیگ بیست و سوم ادامه پیدا کند.
*گل تماشایی به مس
مهاجم شمس آذر قزوین در بازی خارج از خانه برابر تیم مس رفسنجان یک گل تماشایی در نیمه دوم به ثمر رساند. مرادی از اشتباه مدافع مس و جلو آمدن حامد لک سنگربان رفسنجانی ها بهره را لازم را برد و با یک ضربه موثر دروازه را مس را گشود.عیسی در این خصوص می گوید:در صحنه گل دوم با پرس خوبی که با کمک بچه ها انجام دادیم یک لحظه دیدم که حامد لک از دروازه اش فاصله گرفته و ضربه ام را شلیک کردم که خدا را شکر گل شد.
*خوشحالی از بازگشت 3 امتیاز
تیم دسته اولی شهرداری همدان در اقدامی شکایت خود از تیم  شمس آذر قزوین را پس گرفت و سبب خوشحالی طرفداران تیمش شد.مرادی در خصوص پس گرفتن شکایت از جانب تیم شهرداری همدان و برگشتن سه امتیاز کسر شده به شمس آذر ، می گوید: یک خبر بسیار خوب بود چراکه شروع مسابقات با 6 امتیاز منفی کار بسیار سختی است و حتی اگر این اتفاق برای تیم‌های مدعی قهرمانی هم بیفتد باز هم شرایط دشوار می‌شود . به هرحال از برگشتن این امتیازات انرژی گرفتیم و بازی با مس رفسنجان را بردیم.
*هدف مهم
عیسی مرادی مهاجم شمس آذر در فصل کنونی لیگ برتر یک هدف مهم دارد. آقای گلی در لیگ برتر یکی از اهداف مهم عیسی است و این که با رحمان جعفری همبازی اش که فصل گذشته به عنوان آقای گل لیگ دسته اول دست یافته به مدعیان آقای گلی در فصل جاری بدل شوند.
*مرادی به هواداران شمس آذر چه گفت؟
مرادی به آینده تیم شمس آذر در لیگ بیست و سوم امیدوار است و پس از درخشش در بازی برابر مس رفسنجان خطاب به هواداران تیمش اعلام کرد که شمس آذر با وجود کسر امتیاز در پایان لیگ امسال جزو 10 تیم بالای جدول رده بندی خواهد شد.
*یار تعویضی مورایس
عیسی مرادی سال گذشته از تیم خوشه طلایی ساوه به تیم سپاهان اصفهان انتقال یافت.البته وی فرصت زیادی برای حضور در جمع نفرات ژوزه مورایس در لیگ بیست و دوم به دست نیاورد و بیشتر به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین می‌رفت و سرانجام در نقل و انتقالات لیگ امسال با نظر سعید دقیقی به شمس آذر  قزوین پیوست.
*عملکرد عیسی در لیگ بیست و دوم
عیسی مرادی در فصل گذشته لیگ برتر برای تیم سپاهان اصفهان، 15 بازی انجام داد و سه گل به ثمر رساند. وی به دلیل اینکه تحت قرارداد با باشگاه سپاهان است، به طور قرضی توانست رضایت‌نامه خود را از این تیم دریافت کند و با قراردادی به مدت یک فصل راهی شمس آذر قزوین شود. این بازیکن 26 ساله چهار فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد.
*اقدام پسندیده آقای فوروارد
عیسی مرادی و محمد قربانی بازیکن سپاهان در فصل گذشته اقدام پسندیده ای انجام دادند و در موسسه توانبخشی محمودیه بهزیستی حضور پیدا کرده و از اعضای این موسسه عیادت کردند.هم چنین مرادی در مدرسه صالحین منطقه صارمیه حضور پیدا کرده و ضمن گفت‌و‌گو با دانش‌ آموزان این مدرسه، با آن‌ها عکس یادگاری گرفت.
*داستان پیوستن  به سپاهان
داستان پیوستن عیسی مرادی به سپاهان اصفهان اینطور بود که طی روزهایی که صحبت از جذب بازیکنان سرشناسی نظیر گومیس فرانسوی برای اضافه شدن به اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی در اولین سال حضور ژوزه مورایس به گوش می رسید، در نهایت قرعه به نام یک بازیکن لیگ دسته اولی افتاد. در آستانه شروع لیگ بیست و دوم بود که سپاهان در دیداری دوستانه به مصاف خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه نقش جهان رفت و در دیداری که شاگردان مورایس با پیروزی 4 بر صفر از زمین مسابقه خارج شدند، عملکرد مهاجم تیم حریف نظر مورایس را جلب کرد و چند روز بعد در انتقالی غیرمنتظره عیسی مرادی از ساوه به اصفهان کوچ کرد.
*بدرقه
عیسی مرادی و محمد علی‌نژاد دو بازیکن هجومی سپاهان در فصل گذشته بودند، که پس از یک فصل حضور در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی راهشان از این تیم جدا شد. مرادی به تیم فوتبال شمس آذر پیوست و محمد علی‌نژاد هم به تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه شد . پس از انتقال رسمی این دو بازیکن به تیم‌های جدید، باشگاه سپاهان با انتشار پوستر برای این دو بازیکن و ضمیمه کردن متنی مشابه که ابراز امیدواری کرده این دو بازیکن قدرتمندتر از گذشته به تیم بازگردند، آنها را بدرقه کرد.
*از نفت ایرانیان تا تیم امید
عیسی مرادی متولد زنجان است و سابقه بازی در تیم های نفت ایرانیان، پاراگ،  شهدای رزکان البرز، دارایی تهران، خوشه طلایی و سپاهان اصفهان را دارد. وی به تیم امید دعوت شده و برای تیم امید هم به میدان رفته است.

* کیوان طباطبایی













نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها