PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم کشورمان گفت: نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده‌ام و قابل قیاس نیست.
کیهان ورزشی-
حسن یزدانی پیش از آغاز مسابقات کشتی جهانی بلگراد اظهار داشت: امیدوارم از فردا نمایندگان کشورمان، پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز درآورند. پشت سر هم مسابقات برگزار می شود و مردم هم دعا کنند و بچه ها هم کم نگذارند. شرایط خوب است و امیدوارم همه بچه‌ها با خوش رنگ ترین مدال دل مردم را شاد کنند.

وی در پاسخ به این سوال که وقتی درباره وضعیت شما سوال شد که نسبت به سال گذشته چه فرقی کرده اید، نظرتان در این باره چیست؟ اظهار داشت: در صحبتم اشاره کردم، قطعا نسبت به سال گذشته بهتر شدم و قابل قیاس نیست و امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد و خدا هم کمک کند تا بهترین مدال را بدست آورم.

یزدانی درباره اینکه تا فینال با تیلور روبرو نخواهد شد، گفت: هر چه خدا بخواهد و نباید دیگر حریفان را هم دست کم بگیرم.

کشتی گیروزن 86 کیلوگرم کشورمان در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره دلیل کناره‌گیری‌اش از فضای مجازی گفت: کارهای مهم‌تری از فضای مجازی دارم. در این مدت فرصت برای من فراهم بود که روی تمرینات خودم تمرکز کنم و آنها را در مسابقات پیاده کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک در پاسخ به این سوال که شما در زاگرب قهرمان شدید اما پس از آن شما را در مسابقه دیگری ندیدیم، خاطرنشان کرد: من در این مدت وقت خودم را روی استراتژی و تکنیک‌ها گذاشتم تا بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی داشته باشم.

آزادکار ۸۶ کیلوگرم کشورمان درباره اینکه شما نماد کشتی ایران هستید اگر خودتان را ارزیابی کنید چه تفاوتی از نظر روحی و جسمی با سال گذشته دارید، گفت: خودم را در این حد نمی‌دانم و غلامرضا تختی نماد ایران است. شرایط امسال من با سال گذشته اصلا قابل قیاس نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار