PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۸۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم نیروی هوایی عراق تیم خوبی است و بازی مهم و سختی را در مقابل این تیم خواهیم داشت.
کیهان ورزشی-

 محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در بدو ورود تیم فوتبال سپاهان به عراق برای بازی با نیروی هوایی در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از مسؤولان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنم که همکاری لازم را داشتند.امیدوار هستیم مسابقات آسیایی که به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود، موجب پیوند بیشتر فرهنگی ورزشی مردم و دولت کشورهای ایران و عراق شود، سال‌های متمادی ارتباط صمیمانه‌ای بین مردم و دولت ایران و عراق وجود دارد و به تازگی شاهد مهمان‌نوازی عراق از زائرین میلیونی اربعین حسینی بودیم که بسیاری از آن‌ها ایرانی بودند.

ساکت تصریح کرد: باشگاه سپاهان خاطرات خوبی از بازیکنان عراقی مانند عماد محمدرضا، عبدالوهاب ابوالهیل و بازیکنان شایسته دیگری که در ایران حضور داشتند، دارد، خوشحالیم بازیکنان و مربیان ایرانی به کشور عراق آمده‌اند و این ارتباط همیشه وجود داشته است.

مدیرعامل باشکاه فولاد مبارکه سپاهان با بیان این‌که خوشحالیم آغاز رقابت‌ها را در کشور دوست و برادر عراق و در شهر اربیل آغاز خواهیم کرد، گفت: امیدواریم یک بازی خوب و تماشاگر پسند داشته باشیم که مردم هر 2 کشور از بازی لذت ببرند.

وی در مورد برتری سپاهان در بازی‌های لیگ برتر عنوان داشت: هر بازی شرایط خود را دارد و فقط به 4 بازی لیگ فکر نمی‌کنیم، تیم نیروی هوایی عراق تیم خوبی است و بازی مهم و سختی را در مقابل این تیم خواهیم داشت.

ساکت در خصوص مشکلاتی که سازمان لیگ برای سپاهان ایجاد کرده نیز بیان کرد: این‌ها مسائل موقت و داخلی است و مشکلاتی را با سازمان لیگ و فرد خاصی داریم که این‌ها به موارد حقوقی ارجاع شده است؛ این مشکلات را فراموش کرده‌ایم و سازمان لیگ بدرقه خوبی از سپاهان نکرد اما به باز‌ی‌های آینده فکر می‌کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها