PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۸۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به گزارش فنی قلعه‌نویی امیدوارم تیم ملی فوتبال پس از سال‌ها بتواند در آسیا طلسم‌شکنی کند.
کیهان ورزشی-

عصر امروز مهدی تاج، مهدی محمد نبی و امیر قلعه‌نویی با حضور در وزارت ورزش و جوانان، با کیومرث هاشمی دیدار و گفت‌وگو کردند.
 در ابتدای این دیدار مهدی تاج با قدردانی از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان، گزارشی از آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ارائه کرد و با قدردانی از کادر فنی و مدیریتی تیم ملی، به صعود این تیم در رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال و همچنین پیشرفت‌های فنی این تیم اشاره داشت. 
 رئیس فدراسیون فوتبال، همدلی، رفاقت و یکدستی تیم ملی را از ویژگی‌های برجسته تیم فعلی برشمرد و از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی در اسفند ۱۴۰۱ به عنوان یکی از بهترین‌ تصمیم‌های فدراسیون فوتبال یاد کرد. 
 در ادامه مهدی محمدنبی نایب رییس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی نیز با اشاره به فعالیت‌های روزانه اعضای کادر فنی تیم ملی به ارائه گزارشی از روندی که تیم ملی در شش ماه گذشته با کادر فنی جدید طی کرده پرداخت و در ادامه برنامه‌های تیم ملی تا پایان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را تشریح کرد.  

او همچنین توجه کادر فنی تیم ملی و در راس آن امیر قلعه‌نویی به لیگ برتر ایران را مورد اشاره قرار داد که به گفته‌ی او این موضوع باعث تقویت لیگ داخلی شده است. 
 سرمربی تیم ملی نیز در ادامه با تبریک انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که پس از سجادی که زحمات زیادی متحمل شد و برای او آرزوی سلامتی دارم، فردی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شده که از خانواده ورزش است و پله پله مراتب مدیریتی در ورزش کشور را طی کرده است. 
 قلعه‌نویی در ادامه گزارشی فنی از آخرین وضعیت تیم ملی به وزیر ورزش و جوانان ارائه و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت خود را از جام ملت‌های آسیا تا رقابتهای جام جهانی تشریح کرد.
 بر اساس این گزارش، در بخش پایانی این دیدار وزیر ورزش و جوانان با خوش‌آمد به رییس، نایب رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: استفاده از نیروهای داخلی زبده همیشه مورد تاکید بوده و اکنون نیز خوشحالم کادری ایرانی هدایت تیم ملی فوتبال را بر عهده دارد. دلسوزی و تعهد این کادر می‌تواند به تیم ملی در ادامه راه کمک شایانی کند. نظر شخصی بنده و همچنین وزارت ورزش و جوانان نیز حمایت کامل و صد در صدی از تصمیمات فدراسیون فوتبال و کادر تیم ملی است. 

 فیفا کمک کند تا مطالبات فوتبال ایران پرداخت شود 
 وی در مورد دیدار رئیس فیفا با رئیس جمهور در آمریکا و قول اینفانیتو برای آزاد شدن پول‌های بلوکه شدن فدراسیون اظهار داشت: به هر حال دولت و شخص رئیس جمهور به جز دیپلماسی سیاسی که در دستور کارش دارد، اعتقاد به دیپلماسی در حوزه‌های مختلف نیز دارند. موضوع دیپلماسی ورزش هم از موضوع‌های اساسی مد نظر دولت است که در مقر سازمان ملل این دیدار انجام شد و نشانگر این است که شخص رئیس جمهوری علاوه بر مسایل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در موضوع هایی که پیگیری می‌کنند، از موضوع ورزش هم غافل نشده اند. با درخواست رئیس فیفا این نشست برگزار شد و امیدواریم فدراسیون بین المللی فوتبال نسبت به مطالباتی که مجموعه فوتبال ما بر اثر تحریم دارد، کمک کند و ما به حق مان برسیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار