PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۳
در چارچوب رقابت‌های لالیگا، بارسلونا مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد.
کیهان ورزشی-

در چارچوب رقابت‌های فوتبال اروپا، بارسلونا در لالیگا مقابل مایوروکا به تساوی رضایت داد و منچستریونایتد در جام اتحادیه به یک برد پرگل دست یافت. 
بایرن مونیخ نیز در جام حذفی یک برد بزرگ را تجربه کرد و یوونتوس توانست پس از باخت مقابل ساسولو، در سری‌آ یک پیروزی خوب بدست آورد.

 لالیگا اسپانیا
  رئال مایوروکا 2 - بارسلونا 2
 در چارچوب هفته هفتم لالیگا، بارسلونا میهمان رئال مایوروکا قرار گرفت و به تساوی 2 - 2 رسید. برای بارسا رافینیا و فرمین لوپز گلزنی کردند.  

نکته مهم این است که بارسا می‌توانست از شکست رئال در دربی مادرید مقابل اتلتیکو استفاده کند که این اتفاق رخ نیفتاد. بارسا در حال حاضر با یک بازی بیشتر و 17 امتیاز صدرنشین لالیگاست.
 خیرونا با 16 امتیاز و رئال مادرید با 15 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. رئال مادرید امروز از ساعت 20:30 میزبان لاس پالماس است. 
 
جام اتحادیه انگلیس 
 منچستریونایتد 3 - کریستال پالاس صفر 
 در مرحله سوم جام اتحادیه انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف کریستال پالاس رفت و توانست با درخشش کاسمیرو به برد 3 بر صفر دست یابد. 
 گل‌های شیاطین سرخ را گارناچو، کاسمیرو و مارسیال به ثمر رساندند.   
نکته مهم این دیدار حضور سوفیان امرابط، بازیکن جدید منچستریونایتد در ترکیب اصلی بود. جیدون سانچو که با تن‌هاگ به مشکل خورده، در این مسابقه حضور نداشت.

 جام حذفی آلمان 
 پرسن مونستر صفر - بایرن مونیخ 4 
 در مرحله اول جام حذفی آلمان، بایرن مونیخ مقابل تیم دسته سومی آلمان به برتری 4 بر صفر رسید. 
برای باواریایی‌ها چوپو موتینگ، لایمر، کراتسزیگ و ماتیاس تل گلزنی کردند.

 سری‌آ ایتالیا 
 یوونتوس یک - لچه صفر 
 در چارچوب هفته ششم سری‌آ ایتالیا، یوونتوس مقابل لچه به برتری یک بر صفر رسید.
لچه که این فصل را بسیار خوب آغاز کرده بود نتوانست مقابل یوونتوس در تورین به گل دست یابد.  تک گل یوونتوس را آرکادیوش میلیک به ثمر رساند تا این تیم به رده دوم جدول صعود کند.   
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها