PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۸۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
رئیس فدراسیون کشتی گفت: امسال با وجود افتخارات زیاد طوری با ما برخورد شد که انگار شکست خورده‌ایم.
کیهان ورزشی- 

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در مراسم تقدیر از مدال آوران کشتی با حضور فرمانده کل سپاه و پیشکسوتان اظهار داشت: باعث افتخار ماست که پیشکسوتان بوده‌اند که ما هستیم، خودم بهترین مدال زندگی‌ام را کنار منصور برزگر گرفته‌ام.

وی با اشاره به نتایج کشتی گفت: در سال ۱۴۰۲ نوجوانان آزاد و فرنگی، جوانان آزاد و فرنگی، تیم‌های ملی آزاد و فرنگی نایب‌قهرمان جهان و قهرمان آسیا شدند اما طوری با ما برخورد شد که انگار شکست خورده‌ایم. در تاریخ ۷۰ ساله کشتی ایران چنین افتخاراتی سابقه نداشت. ما تیم یازدهم و نهم را تحویل گرفتیم و به این‌جا رساندیم. خدا را شکر که توقع‌ها تا این حد بالا رفته‌است. حسن یزدانی ۹ مدال جهان و المپیک دارد و نایب‌قهرمان جهان شده که این شوخی نیست. فشاری که من روی سرمربیانم می‌گذارم خیلی زیاد است. من زیاده خواه هستم و هر دو تیم ما باید قهرمان جهان می‌شدند و در بازی‌های آسیایی ۸ طلا می‌گرفتیم.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص منابع مالی فدراسیون گفت: سعی کردیم به پرداختی‌های وزارت ورزش و جوانان محدود نباشیم و در این مدت کیومرث هاشمی هم از روزی که آمده، برای کشتی سنگ‌تمام گذاشته است. باید تا جایی که می‌توانیم از زحمات بچه‌ها تجلیل کنیم و امروز هم با کمک برادرمان همراه‌اول، این کار را از بچه‌هایی که مدال آورده‌اند انجام می‌دهیم.

دبیر با تاکید بر نقش رسانه گفت: رسانه در جنگ امروز خیلی اثرگذار است و ما جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنیم. 
برچسب ها: علیرضا دبیر ، کشتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار