PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۸۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
فوتبال ایران در قرق آدم کوتوله ها!
کیهان ورزشی- 

مدیر تیم امید ایران مسوولیت افتضاح به بار آمده در بازی مقابل هنگ کنگ را گردن گرفته است!
 این  البته خبر خوبی ست که بین این همه مسوولین بی کفایت گردن نگیر، بلاخره یک نفر مدیر گردن گیر پیدا شده است، اما مشکل اینجاست که یکی باید خود این آقا را گردن بگیرد! اینکه از کجا و چگونه به چنین مسوولیت مهمی رسیده و انتخابش تصمیم کدام مدیر فوتبالی یا غیر فوتبالی بوذه است!

تجربه نگارنده می گوید که دست آخر هیچ کس این فرد را گردن نخواهد گرفت. 
اگر می‌خواهید دلیلش را بدانید ادامه متن را از دست ندهید.

آقای مهران فرقانی پای ثابت مسافرت های داخلی تیم تراکتور سازی در جریان هفته های ابتدایی فصل ۸۹_۹۰ بود. حضور غیر منطقی و بی دلیل این فرد در اردو ها و هتل محل اقامت تیم و نزدیک شدن بی قاعده و اصول شان به بازیکنان تیم باعث شد حسن آذرنیا سرپرست تیم و بعضی از بازیکنان گلایه نزد بنده که مدیر روابط عمومی و سخنگوی آن روز های تراکتور بودم آوردند.موضوع رو با ناصر شفق مالک و مدیر عامل باشگاه در‌میان گذاشتم، ایشان از علت حضور فرقانی اظهار بی اطلاعی کرده و گفت؛ ایشان از دوستان فراز کمالوند هستند اما در لیست باشگاه تراکتور نبوده و بلیط پرواز و اقامت در هتل را هم حتما خودش با هزینه شخصی تهیه کرده است.از فراز کمالوند سرمربی تیم پرسیدم ایشان هم  اظهار بی خبری کرد و گفت در‌جریان نیستم، نهایتا هیچ کس حضور این فرد را گردن نگرفته و خیلی محترمانه و بی سر و صدا از دور و اطراف تیم دور شده و دیگر آفتابی نشد.

اما بعد ها  با همین شیوه چسبندگی در بعضی باشگاه های دیگر برای خودش پست و عنوان و رزومه دست و پا کرده به طوری که امروز مدیر تیم امید ایران شده است! کسی که مسوولیت این فاجعه بزرگ را گردن گرفته است! حالا چطور و چگونه را کسی نمی داند اما اینکه در میان آن همه چهره های خوش نام و سرشناس  فوتبالی، قرعه فال به نام این شخص افتاده است، خود نیازمند گردن گیری ست! 
واقعیت فوتبالی که به جای صدها پیشکسوت خوشنام و مجرب، کار را دست کسانی می سپارند که به هر قیمت و بهایی سعی در چسباندن خود دارند همین می شود که یک روز به افغانستان می بازد و روز دیگر به هنگ کنگ!

سید مهدی فاطمی 

برچسب ها: فوتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار