PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
سرپرست جدید فدراسیون والیبال گفت:توتولو، آلکنو، بلنجینی و معروف گزینه‌های اصلی ما هستند و ما به استفاده ترکیبی از آنها هم فکر می‌کنیم.
کیهان ورزشی-

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان 14 آذرماه در حکمی وحید مرادی را به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال منصوب کرد. بر این اساس و با توجه درخواست رسانه‌ها وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال امروز یکشنبه 19 آذرماه در نشست خبری ضمن ارائه برنامه‌های این فدراسیون به سووالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ داد.

مرادی با بیان این‌که تا کنون با بیش از 15 مربی برجسته والیبال جهان مذاکره کردیم و دو گزینه ایرانی نیز مدنظر فدراسیون هست، تصریح کرد: در دو نشست کمیته فنی نیز این موارد را مطرح کردیم، البته به نظر می رسد باید کمیته فنی نیز ساماندهی شود و شورای مشورتی را ایجاد کنیم تا نظرات کارشناسان را مد نظر قرار دهیم. در مجموع در این بخش گمانی زنی های متعددی صورت گرفته و از این 15 نفر، تعدادی گرفتار هستند و امکان همکاری ندارند، برخی تا پایان المپیک پاریس قرارداد دارند، برخی مناسب نبودند و در نهایت چهار گزینه باقی ماند.  تلاش ما این است که تا بهمن ماه با گزینه مورد نظر به توافق برسیم و کارش را شروع کند. توتولو، آلکنو، بلنجینی و معروف گزینه‌های اصلی ما هستند و ما به استفاده ترکیبی از آنها هم فکر می‌کنیم. من به شخصه این موضوع را به کمیته فنی واگذار می‌کنم. برخی از کاندیدهای نهایی برنامه مفصلی دارند که بسیار مهم است. مربیان حرفه‌ای برنامه دارند و همه چیز شفاف است. امیدوارم که بهترین انتخاب را داشته باشیم. تلاش داریم تا قبل از پایان سال این پروسه به نتیجه برسد و کار سرمربی جدید در سال آینده شروع شود.

وی ادامه داد: بازیکنان زیادی از ایران در خارج از کشور فعال هستند و سرمربی باید همه آنان و بازیکنان داخل را رصد کند تا بهترین‌ها با اولویت جوانگرایی برای عضویت در تیم ملی بزرگسالان انتخاب شوند.
برچسب ها: والیبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار