PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۸۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
مهاجم تیم ملی ایران اظهار داشت: در فوتبال برد و باخت است و ما به آنها تبریک گفتیم ولی اینکه بخواهند بی احترامی بکنند، نمی‌شود.
کیهان ورزشی-

مهدی طارمی پس از شکست ایران مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت: ما آمده بودیم که مردممان را خوشحال کنیم. تمام تلاشمان را کردیم. به جز عذرخواهی چیزی نداریم. توجیهی هم نداریم. شما هم باهوش هستید و می‌دانید چه اتفاقاتی افتاد و نمی‌خواهیم الان روی آن متمرکز شویم. دم همه بچه ها گرم که تمام تلاششان را کردند.  
 وی در خصوص اینکه چرا در پایان بازی به سمت بازیکنان قطری دوید و درگیری پیش آمد، ادامه داد: این مسائل حاشیه است. در فوتبال برد و باخت است و ما به آنها تبریک گفتیم ولی اینکه بخواهند بی احترامی کنند، نمی‌شود. به احترام تمام ایرانی‌ها باید یک حرکتی می کردم. فوتبال برد و باخت دارد و یک سمتش شادی و غم است ولی در نهایت احترام می‌ماند. فکر می‌کنم به مردم ایران بی احترامی شد و به همین خاطر واکنش نشان دادم. 
 طارمی در خصوص اینکه تیم ملی به قهرمانی در این دوره خیلی نزدیک بود، اظهار داشت: همه چیز را شما می‌دانید و مردم هم باهوش هستند و می‌دانند چه اتفاقاتی می توانست رقم بخورد. به خاطر همین هم همه ناراحت هستند. ما پتانسیل این را داشتیم که قهرمان شویم ولی امروز چرخ فوتبال برای ما نچرخید.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار