فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - July 16 2024
کد خبر: ۸۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
با مهدی هاشم نژاد ، وینگر گیلانی تیم تراکتور تبریز
مهدی هاشم نژاد، وینگر چپ پا و گیلانی تیم تراکتور تبریز است که طی فصول گذشته به عنوان استعدادی در حال پیشرفت در فوتبال باشگاهی ایران شناخته شده است. هاشم نژاد در خط حمله تراکتور هر بار که به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب یازده نفره برای تیم تبریزی به میدان آمده تاثیرگذاری خود را نشان داده و گلهای حساسی برای نماینده فوتبال تبریز به ثمر رسانده است. این هفته سراغ مهدی هاشم نژاد رفتیم .
استعدادی در حال پیشرفت


*پیشرفت در تراکتور

مهدی هاشم نژاد وینگر چپ پای تراکتور تبریز از وضعیت کنونی خود راضی است. وی با تشکر از مدیریت باشگاه تراکتور و تماشاگران پرشورش گفته که از نظر فوتبالی در تراکتور خیلی پیشرفت کرده است .

*گلزنی در جام حذفی

مهدی هاشم‌نژاد وینگر جوان تراکتور در ابتدای نیمه دوم، گل اول این تیم را مقابل ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به ثمر رساند.وینگر تیم تراکتور پرتلاش و دونده در زمین حاضر شد و با سرعت بالای خود خط دفاعی ذوب آهن را آزار داد و در ابتدای نیمه نخست با فرار فوق‌العاده‌ای که داشت پشت مدافعان این تیم صاحب توپ شد و ضربه سری که به سمت دروازه فرستاد با دخالت پارسا جعفری گلر ذوب آهن و تیر دروازه به گل تبدیل نشد و خود او در برگشت دروازه خالی ذوب آهن را باز کرد.تراکتور این بازی را در ضربات پنالتی برد تا شکست خانگی و سنگین بازی برگشت برابر ذوب آهن در لیگ برتر را جبران کرده باشد.

*گلزن تراکتور در پلی آف آسیا

هاشم نژاد ، سابقه گلزنی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم شارجه امارات را هم در کارنامه خود دارد. او نشان داد که در بازی‌های حذفی با انگیزه خاصی به میدان می‌رود و شانس گلزنی بالایی دارد.

*اثرگذار در ترکیب ثابت

هاشم‌نژاد وینگر گیلانی تراکتور در بازی برگشت فصل کنونی لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک قرار گرفت و برای تیمش گلزنی کرد. این در شرایطی بود که او در هفته‌های اخیر به عنوان بازیکن جانشین برای تراکتور بازی کرده بود اما گل یا پاس گل به نامش ثبت نشده بود.مهدی با این گل اعتماد کادرفنی تراکتور را یکبار دیگر جلب کرد.

*باز کردن دروازه صنعت نفت آبادان

هاشم‌نژاد مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم لیگ بیست و سوم به میدان رفت و گل دوم تراکتور را به ثمر رساند .با حرکت تکنیکی و سریع هاشم‌نژاد وینگر جوان این تیم شکل گرفت، او پس از دریافت توپ به سرعت به قلب دفاعی صنعت نفت هجوم برد و با عبور از مدافعان مقابلش با ضربه زمینی و محکم دروازه نفت را باز کرد.

*بازی در تیم امید

هاشم نژاد در ترکیب تیم امید باسرمربیگری رضا عنایتی هم بازی‌های خوبی انجام داد و 9 بار برای تیم امید به میدان رفت.

*دعوت به تیم ملی توسط کی روش

مهدی هاشم‌نژاد توسط کارلوس کی روش در آبان 1401 به تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران دعوت شد و مقابل تیم ملی نیکاراگوئه دقایقی به میدان رفت.

*ملوانی سابق

هاشم نژاد فوتبال خود را مثل تمامی نوجوانان ابتدا از کوچه و مدرسه شروع کرد. یک روز یکی از دوستانش به مهدی گفت یک مدرسه فوتبال ، به تازگی تاسیس شده و به او پیشنهاد داد به آنجا بروند. هاشم نژاد به مدرسه فوتبال رفت و با یک مربی خوب به نام مهدی رستمی آشنا شد که هنوز هم با این مربی کار می‌کند. این مربی از هر لحاظ هوای مهدی را داشت. بعد از 3 سال که در مدرسه فوتبال مشغول انجام تمرینات بود این مربی، مهدی را به تیم نونهالان ملوان بندرانزلی معرفی کرد. مهدی در آن زمان 13-14 سال داشت. بعد از آن 3-2 سال در پایه های باشگاه ملوان بازی کرد و توانست در 15 سالگی اولین بازی‌خود در لیگ دسته اول بزرگسالان را انجام دهد. ضمنا هاشم نژاد سربازی‌ خود را هم در ملوان گذراند و سپس به تیم نفت مسجدسلیمان رفت.

*مشورت کرد و تراکتوری شد

همان سالی که قرار بود به تراکتور بیاید از 3-2 باشگاه دیگر هم پیشنهاد داشت. با آقای رستمی مربی قدیمی خود مشورت کرد. به گفته هاشم نژاد تمام تصمیمات فوتبالی اش را مربی قدیمی اش می‌گیرد. رستمی چند جلسه مختلف با تیم‌های مدنظر داشت و سرانجام تراکتور را ترجیح داد . بعد از یکی دو جلسه با مدیریت وقت باشگاه تراکتور به تفاهم رسیدند و مهدی رسما تراکتوری شد.

*در تراکتور همه چیز برای رشد بازیکنان مهیاست

وقتی به تراکتور پیوست و وارد تبریز شد، فهمید که تراکتور چقدر تیم بزرگی است. در 3 سالی که تراکتوری شده هم هواداران و هم مربی‌هایی که در تیم حاضر بوده اند به زعم خودش با او به بهترین نحو رفتار کرده اند و همه چیز برای رشد یک فوتبالیست جوان در تراکتور مهیا است.

*بدترین خاطره

بدترین خاطره‌ هاشم نژاد در بازی پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا برابر تیم فوتبال شارجه امارات رخ داد که تراکتور با شکست به این تیم حذف شد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان نرسید. مهدی عقیده داشت که اگر این بازی چند هفته‌ بعد برگزار می‌شد تیم تراکتور با هماهنگی بیشتری به این بازی می‌رسید و اگر تراکتور به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه می یافت با توجه به نوع فوتبالی که ارائه می دهد اتفاقات خوبی برای پرشورها در آسیا رخ می داد.

*تماشاگران تبریزی بی نظیرند

هاشم نژاد درباره در حال و هوای ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز با حضور تماشاگران پرشورش می گوید: پرشورها بی نظیر هستند و جوی فوق العاده ای را در ورزشگاه ایجاد می کنند و از آن ها بابت حمایت جانانه شان تشکر می کنم.

*کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار