PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - July 27 2024
کد خبر: ۸۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
خوسلو: باید این بازی ها را با قلب تان ببرید
... و رئال قلب بزرگی دارد

خوسلو ، زننده هر دو گل رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ، پس از سوت پایان بازی و صعود تیمش به فینال این رقابت ها در مصاحبه ای حضور یافت. مهاجم مادریدی ها گفت: "قهرمان؟ من یکی از اعضای تیم بودم. همه نفرات سال فوق العاده ای را در همه رقابت ها پشت سر گذاشته اند. ما با فرم باورنکردنی وارد مسابقات این فصل شدیم. بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ بسیار دشوار پیش رفت. ممکن بود که ما حذف شویم، حتی در همان مسابقات ابتدایی فصل اما در همه بازی ها خوب عمل کردیم. در نهایت شایسته این صعود بودیم . خوشحالم که توانستم سهمی در این صعود داشته باشم. تلاش کردم که بیشترین استفاده را از موقعیت های خود کنم. مادریدی ها اینگونه بازی می کنند. این شانس را داشتم که از رئال حمایت کنم و حالا چنین تجربه دست اولی دارم."

به چه کسانی فکر می کردی؟

همسر و فرزندانم. آنها در تمام این دوران سخت در کنارم بودند. همسرم همیشه به عنوان یک حامی بزرگ در کنارم بوده است. هرگاه در خارج از کشور بودم و هرگاه که باز می گشتم، او از من پشتیبانی می کرد. بعد از بازی برای او هم خوشحال بودم.

بازگشت به بازی

در مادرید وقتی بازی را به تساوی می کشید، هواداران فشار می آورند که توپ را در مرکز زمین قرار دهید و حمله کنید تا ببرید. پس از گل تساوی می دانستیم که موقعیت هایی خواهیم داشت ، چرا که هواداران به ما انگیزه بسیاری می دادند. موقعیت های بسیاری ساختیم. این ذهنیت رئال مادرید است. در دقایق پایانی، همان احساس همیشگی مان را بروز دادیم.

تحقق یک رویا

همیشه چنین رویایی دارید، اینکه در چنین لحظه ای در این موقعیت قرار بگیرید. اولین گل خیلی سریع و تند و تیز به دست آمد. حریف در آن لحظات خسته شده بود. داشتن چنین شب هایی همچون تحقق یک رویاست. البته رویاهای من به زیبایی آنچه رخ داد، نبود. به عنوان یک مهاجم، همیشه رویای گلزنی خواهید داشت و اگر گل ها اینگونه به دست آیند، اوضاع بهتر هم خواهد بود.

17 گل

به اینجا آمده ام که سهم خود را ادا کنم. مربی در ابتدای فصل می دانست که چه چیزی می توانم ارائه دهم و من هم این کار را انجام دادم. خوشحالم که توانستیم قهرمان لالیگا شویم و به فینال لیگ قهرمانان راه یابیم.

چطور در این مسابقات پیروز می شوید؟

ما بردیم و حالا در فینال حضور داریم. بازی ها را با اشتیاق بسیار و با قلب مان می بریم. مربی این موضوع را قبل از بازی به ما گفته بود. باید این بازی ها را با قلب تان ببرید و رئال قلب بزرگی دارد.

هواداران

شکست ناپذیر. این یک رویاست. برنابئو را در ابتدای فصل به شکلی خاص دیدیم و در روزهای پایانی به شکل دیگری. باید به هواداران از 10 نمره، 15 بدهیم، مثل حضورشان در بازی فینال. اتفاقات مهمی رخ داد که ما بتوانیم به جایگاهی که اکنون در آن هستیم، دست یابیم.

آینده

فعلا فقط به بازی فینال لیگ قهرمانان فکر می کنم. زمان برای صحبت در خصوص آینده وجود دارد. می خواهم در روزهای پیش رو 100 درصد آماده باشم و بعد در خصوص آینده فکر خواهم کرد.

گل اول

دعا می خواندم و از همه بازیکنان هجومی می خواستم که شانس بازگشت به بازی را نادیده نگیرند. می دانستم که اگر گل مساوی را بزنیم با چنگ و دندان از نتیجه دفاع خواهیم کرد. آخرش این شانس را به ما دادند و گل درستی هم به ثمر رسید.

*سید محمد طاهر شاهین

برچسب ها: رئال مادرید ، خوسلو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار