فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - July 16 2024
کد خبر: ۸۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
با فریبرز گرامی، مدافع تیم ذوب آهن اصفهان
فریبرز گرامی از مدافعان باتجربه و مستحکم لیگ برتر محسوب می شود. مدافع کنونی تیم ذوب آهن اصفهان سالهاست که در سطح نخست فوتبال ایران به میدان می رود و در حال حاضر یکی از مدافعان کارآمد است. گرامی در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و سوم به ذوب آهن ملحق شد . محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب آهن از ابتدای نیم فصل دوم ، گرامی به ترکیب تیم خود اضافه کرد.او در نیم فصل نخست در تیم هوادار تهران بود و یکی از کاپیتان های این تیم به شمار می آمد.این هفته سراغ فریبرز گرامی مدافع تیم ذوب آهن رفتیم.
مرد نبردهای هوایی

درخشش در اراک

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و چهارم فصل کنونی لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به پیروزی برسد. درخشش فریبرز گرامی مدافع تیم ذوب آهن را نمی توان در این برد خانگی نادیده گرفت. گرامی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر جزو نفرات برتر بود و با وجود انجام سه بازی در 12 روز با آمادگی بالا مقابل تیم آلومینیوم بازی کرد.

ذوب آهن به حقش نرسید

فریبرز گرامی درباره اوضاع کنونی تیم ذوب آهن اصفهان می گوید: تیم در شرایط مطلوبی قرار دارد. به ‌رغم نمایش خوبی که در این چند بازی اخیر داشتیم، آنطور که باید به حقمان نرسیدیم. ما حداقل می‌توانستیم چندین امتیاز دیگر در این مدت بیشتر داشته باشیم. نکته مهم این است که تیم ما به روند خوبی رسیده و آن را ادامه می‌دهد. مدتی بود که همه اعضای تیم بخصوص آقای ربیعی تحت فشار خاصی بودند.

جو حاکم بر ذوب آهن

گرامی از جو حاکم بر تیم ذوب آهن اصفهان تعریف می کند و این که در بدو ورود به تیم، خیلی زود با سایر بازیکنان ارتباط بر قرار کرد .فریبرز دراین باره می گوید: بازیکنان ذوب آهن ثابت کردند که هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی بی‌نظیر هستند. درباره شرایط مالی ذوب آهن هم باید بگویم که خدا را شکر، می‌گذرد.

طرفداران دلسرد نمی شوند

مدافع مازندرانی درباره طرفداران تیم ذوب‌آهن می گوید :واقعا هواداران ذوب آهن ، این تیم را دوست دارند. طبیعی است که وقتی تیمی چند بازی نتیجه نگیرد، هوادارانش دلسرد شوند ولی طرفداران ذوب آهن ثابت کردند این گونه نیستند. همین بس که در بازی های اخیر تا لحظه آخر حمایت کردند .

کاپیتان سابق تیم هوادار

گرامی در دورانی که برای تیم هوادار تهران بازی می کرد یکی از کاپیتان تیم هوادار بود و جزو مدافعان باتجربه این تیم به شمار می آمد.وی در سومین فصل حضورش برای هوادار به یکی از عناصر ثابت دفاعی تیم بدل شد ودر طول بازی‌ها عملکرد کم نوسانی داشت.

برنده در نبردهای هوایی

از ویژگی های فنی فریبرز گرامی راست پا در خط دفاع این است که در بازی‌سازی از عقب زمین یک مهره کارآمد برای تیمش است‌. این مدافع مازنی همواره یک‌سر نبردهای هوایی با بازیکنان حریف است. او در سه سالی که برای هوادار بازی کرد در بیشتر نبردهای هوایی مقابل رقیبان برنده بود و آمار خوبی از وی با پیراهن هوادار ( تیم سابق اش) در لیگ برتر برجا مانده است.

مدافعی از ساری

فریبرز گرامی، متولد11 شهریور 1370 درساری است.مدافع کنونی تیم ذوب آهن اصفهان سابقه بازی در تیم های

استیل آذین، پدیده مشهد، نساجی مازندران، شهرخودرو، پارس جنوبی جم، سایپا و هوادار تهران را دارد.

اولین بازی برای ذوب آهن

بازیکن شمار ه 40 تیم ذوب آهن در نقل و انتقالات زمستانی به فولاد شهر اصفهان آمد. اولین بازی خود را برای ذوب آهن در هفته شانزدهم فصل کنونی لیگ برتر برابر ملوان بندر انزلی انجام داد.بازی زیر باران در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد و بارش باران شرایط را برای ملوان مساعد کرد چراکه ملوانان به بازی زیر باران عادت دارند و ذوب آهن این بازی را خانگی را باخت. دروازه ذوب آهن در دقیقه 87 گشوده شد.

وداع با تیم هوادار

آخرین بازی گرامی برای تیم هوادار در هفته پایانی نیم فصل کنونی لیگ برتر بود که هوادار این بازی را با دو گل از تیم استقلال خوزستان برد.هوادار در دومین هفته سرمربیگری مسعود شجاعی در بازی خانگی برنده شد و فریبرز 90 دقیقه برای تیم سابق خود به میدان رفت و با برد از اعضای تیم هوادار خداحافظی کرد.

گلزنی به تیم نویدکیا

فریبرز گرامی برابر تیم مس رفسنجان در هفته بیست و یکم لیگ بیست و سوم موفق شد در دقیقه 4 دروازه مس را در رفسنجان باز کند.موقعیتی که بازیکنان ذوب آهن از سمت چپ ایجاد کردند پس از ارسال جواد محمدی با دفع ناقص علی عدنان همراه شد و مدافع عراقی توپ را برای گرامی کاشت تا مهاجم ذوب آهن به سادگی دروازه حامد لک را باز کند. گرامی در حالی دروازه تیم مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا باز کرد که مس هفته هاست با نویدکیا نتایج خوبی را ثبت کرده و جزو تیم های خوب نیم فصل دوم لیگ برتر به شمار می آید.

*کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار