PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - July 31 2024
کد خبر: ۸۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
اسطوره بسکتبال ایران نسبت به گذاشتن سقف قرارداد در لیگ برتر بسکتبال انتقاد کرد.
کیهان ورزشی- 

مجمع سالیانه سازمان لیگ بسکتبال ایران، امروز (چهارشنبه - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) برگزار شد که در جریان این مجمع، حامد حدادی درباره گذاشتن قانون سقف قرارداد در لیگ برتر بسکتبال ایران گفت: سقف قرارداد در فوتبال هم رعایت نمی‌شود و اصلا درست نیست، ضمن اینکه باید یک اهرم فشار هم بین باشگاه و بازیکن باشد تا هر دو به حق و حقوق خود برسند.

او ادامه داد: نحوه پرداخت قرارداد بسیار مهم است و هر دو طرف باید راضی باشند. به عنوان مثال من در NBA و چین حقوقم را ماهانه می‌گرفتم و مشکلی هم نداشتم، بازیکن اگر سر موقع حقوقش را دریافت کند، مریض نیست که تیم خود را عوض کند.

کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: متاسفانه برخی باشگاه‌ها قرارداد می‌بندند اما به آن عمل نمی‌کنند؛ اتفاقی که خوب نیست. بازیکنان هم خرج زن و بچه و زندگی دارند. به نظرم باید یک اهرم فشار مناسب بین باشگاه و بازیکنان وجود داشته باشد و سقف بودجه راه حل خوبی نیست.

او تصریح کرد: در ظاهر سقف را رعایت می‌کنند اما در باطن به بازیکنان پول زیرمیزی می‌دهند.

حدادی ادامه داد: اگر الان درباره مهرام صحبت می‌کنم این تیم را دوست دارم اما در سه، چهار سال گذشته مدیریتش خیلی ضعیف بوده است. در کل فصل قبل به بازیکنان پول نداده بودند و سه روز مانده به پنجره به بازیکنان چک دادند. محمد جمشیدی، سجاد پذیرفته و سجاد مشایخی سه بازیکن اصلی آنها پول گرفتند اما بازیکنان جوان به حقوق خود نرسیدند و دستشان به جایی بند نبود.

او در پایان تاکید کرد: اگر اهرم فشار باشد هم بازیکن و هم باشگاه به حق و حقوق خود می‌رسند.
برچسب ها: حامد حدادی ، بسکتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار