PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - August 17 2024
کد خبر: ۸۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶
کیهان ورزشی-

شمس آذر قزوین (0)1- استقلال(0)2

گل‌ها: آرمان رمضانی (54) و محمدحسین اسلامی (5+90) برای استقلال و امیر محمد نسایی(88) برای شمس آذر

پاس گل: رامین رضائیان (5+90)

داوری خوب پیام حیدری با کمک سعید قاسمی و محمد عطایی

داور وی ای آر: کوپال ناظمی با کمک احمد محمدی

اخطار:محمدی، آلبوصبیح و وزیری پناه از شمس آذر

زمین: هموار

هوا: ورزش شدید باد و زیر نور

تماشاگر: حدود 8 هزار نفر

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین- جمعه 26 مرداد 1403- ساعت:19:30

شمس آذر: محمد امین رضایی(2)، امیرحسین صدقی(2)، هومن ربیع‌زاده(2)، مهدی محمدی(2)، علی آزادمنش(2)، میلاد شیخ فخرالدینی(2)(82 - حسین شهابی)، امیرمحمد نسایی(3)، صادق آلبوصبیح(2) ، امید علیپور(2)(71 - علی وزیری‌پناه)، نوید کومار(2)(74- خشایار زبرجد)(2) و مجتبی فخریان(2)(82 - ایمان اکبری)
سرمربی: سعید دقیقی

استقلال: سیدحسین حسینی(کاپیتان-)(4)، رافائل سیلوا(3)، آرمین سهرابیان(3)، میلاد زکی‌پور(3)، رامین رضائیان(4)، روزبه چشمی(3)، آرش رضاوند(3)،جلا‌الدین ماشاریپوف(3)، زبیر نیک‌نفس(3)(7+90 سامان فلاح)،محمد حسین اسلامی(4) و آرمان رمضانی(4)(1+90- علیرضا کوشکی)
سرمربی: جواد نکونام

نگاه کلی: استقلال به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر در اولین مسابقه فصل خود در قزوین به مصاف شمس آذر رفت. 

استفاده از وی ای آر در این بازی اتفاق مهمی بود. استقلال از بین بازیکنان تازه وارد خود  از رضائیان زکی‌پور و اسلامی در ترکیب اصلی استفاده کرده بود.

حضور رامین رضائیان در جناح راست استقلال و هماهنگی نسبتا خوب وی با اسلامی سبب شده بود تا اغلب حملات این تیم از همین منطقه طراحی شود و اما در جناح چپ زکی پور به اندازه رامین جنب و جوش نداشت. در مقابل شمس آذر در ابتدا به دنبال خلع سلاح کردن استقلال در جناحین و سپس استفاده از ضد حملات بود که در مورد اول در نیمه اول تقریبا موفق بود اما در خلق موقعیت گل توفیقی به دست نیاورد.

نیمه اول این بازی چنگی به دل نزد و به جز یکی دو موقعیت نصف و نیمه استقلال اتفاق خاصی رخ نداد.

در نیمه دوم استقلال بر بار هجومی خود افزود و روی خلاقیت و تلاش آرمان رمضانی در دقیقه 54 به گل رسید. در ادامه شمس آذر یکپارچه حمله شد و خطراتی را روی دروازه آبی ها ایجاد کرد و درخشش سیدحسین حسینی در چند صحنه آنها را ناکام ساخت. بازی به سمتی می رفت که استقلالی ها دوست داشتند تا اینکه در دقیقه  86 داور با کمک وی ای آر خطای سیلوا مدافع استقلال روی مهاجم شمس آذر را اعلام پنالتی کرد و  امیرمحمد نسایی ضربه را به گل تبدیل کرد. بازی در آخرین دقایق با اتفاقی مهم همراه شد و وقتی کمک داور اول به شکلی عجیب ضربه منجر به گل محمد حسین اسلامی را مردود اعلام کرد، پیام حیدری پس از مشورت با اتاق وی ای آر رای به درست بودن گل داد. استقلال با این گل به اولین 3 امتیاز فصل خود رسید.

گل‌ها: در دقیقه 54 روی یک ارسال مستقیم آرمان رمضانی ابتدا با سر و سپس با پا به توپ ضربه زد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 88 نسایی از روی نقطه پنالتی و بر خلاف مسیر حرکت سیدحسین حسینی گلزنی کرد.
در دقیقه 5+90 ارسال تماشایی رضائیان را اسلامی وارد دروازه شمس آذر کرد.

حادثه ویژه: در دقیقه 5+90 استقلال به گل رسید اما کمک داور آن را مردود اعلام کرد و اتاق وی ای آر وارد عمل شد و گل صحیح استقلال را پذیرفت.

برترین بازیکن میدان: رامین رضائیان از استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار