PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - August 27 2024
کد خبر: ۸۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
پس از برگزاری هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر کمیته انضباطی اعلام کرد که چند باشگاه لیگ تخلف انجام دادند و از مهم‌ترین آن‌ها پرتاب سنگ و اشیا از سوی هواداران بود و به تیم‌ها ۴۸ ساعت زمان داد تا دفاعیه خود را اعلام کنند.
کیهان ورزشی- 

 دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس تهران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم تراکتور مبنی بر پرتاب سنگ و اشیا، استفاده از مواد آتش زا و پرتاب به داخل زمین، فحاشی به تیم حریف و استفاده از لیزر و نقض مقررات بازی توسط افراد ناشناس صورت گرفت. همچنین تخلفاتی از سوی امیر حاجی نیا ، عکاس باشگاه تراکتور مبنی بر نقض مقررات بازی که منجر به تنش در مسابقه شد، رخ داد. بر همین اساس باشگاه تراکتور ظرف مدت ۴۸ ساعت باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

*به دلیل نقض مقررات بازی و رود به رختکن داوران توسط عبدی، مالک باشگاه هوادار لیام تهران در دیدار برابر خیبر خرم آباد، وی باید ظرف مدت ۴۸ ساعت باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

*مسابقه تیم های خیبر خرم‌آباد و سپاهان اصفهان برگزار و از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد تخلفاتی مبنی بر پرتاب لیزر، بطری آب و اشیا به زمین بازی، استنکاف از دستورات ناظر بازی توسط عومل باشگاه و داشتن ۵ بازیکن اخطاری رخ داد. باشگاه خیبر خرم‌آباد باید ظرف مدت ۴۸ ساعت باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

*تیم چادر ملو اردکان به دلیل نقض مقررات (دیر رسیدن آمبولانس) در دیدار برابر شمس آذر، باید ظرف مدت ۴۸ ساعت باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند. همچنین تیم شمس آذر به دلیل توهین تماشاگرانش به داور مسابقه باید ظرف مدت ۴۸ ساعت باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

*مسابقه تیم‌های ملوان بندرانزلی و استقلال تهران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم ملوان مبنی بر فحاشی به بازیکن تیم حریف رخ داد. باشگاه ملوان بندر انزلی باید ظرف مدت ۴۸ ساعت باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

*دیدار تیم های سپاهان اصفهان و چادر ملو اردکان برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام غیر رسمی مسابقه و نقض مقرارت برگزاری مسابقات( آوردن بوق و اسپیکر) رخ داد. باشگاه سپاهان باید ظرف مدت ۴۸ ساعت باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.همچنین تیم چادر ملو اردکان به دلیل داشتن ۸ بازیکن و حنیف عمران‌زاده، مربی تیم چادر ملو  به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، باید ظرف مدت ۴۸ ساعت باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

*تیم شمس آذر قزوین به دلیل فحاشی تماشاگرانش در دیدار برابر استقلال تهران باید ظرف مدت ۴۸ ساعت باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

*مسابقه تیم های فولاد خوزستان و مس رفسنجان برگزار و از سوی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات بازی (حضور با تاخیر آمبولانس،)، حضور افراد متفرقه در کنار نیمکت و همچنین فحاشی تماشاگران به داور بازی رخ داد. تیم فولاد خوزستان باید ظرف مدت ۴۸ ساعت باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

*دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر فحاشی رخ داد. باشگاه پرسپولیس باید ظرف مدت ۴۸ ساعت باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار