PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - August 29 2024
کد خبر: ۸۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
عضو هیات مدیره استقلال به انتقاد از حواشی روزهای اخیر پرداخت.
کیهان ورزشی- 

مصطفی کارخانه با انتقاد از شرایط ایجادشده پیش از مصاف امروز استقلال با همنام خوزستانی اظهار داشت: در تمام دوران فعالیت ورزشی خود شبیه این سلسله اتفاقات و تصمیمات علیه یک باشگاه ورزشی را ندیده بودم. این را که فدراسیون فوتبال مشکل تامین زمین بازی را دارد و یک باشگاه فوتبال انواع و اقسام کارها را می‌کند تا در روند بازی خلل ایجاد کند، باید چه معنا کرد؟

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال افزود: بازی که قرار بوده با VAR باشد، گفته‌اند به دلیل عدم همکاری مسئولان فولاد، بدون این دستگاه برگزار می‌شود. واقعا برای کسانی که سنگ‌اندازی کردند تا بازی بدون VAR باشد متاسفم که کینه‌های شخصی را بر منافع هواداران فوتبال ترجیح داده‌اند.

کارخانه ادامه داد: ماجرای بلانکو، رد اعاده دادرسی محمدی، بلیت‌فروشی بازی امروز و سایر مسائل رخ‌داده در همین ۲۴ ساعت، هر ذهن بی‌طرفی را به این سمت هل می‌دهد که شاید اراده‌ای خارج از مستطیل سبز به دنبال ضربه‌زدن به استقلال است. در کل باید بگویم که باشگاه بزرگ استقلال و هوادارانش از این جفاها زیاد دیده‌اند و مطمئنا این روزها هم می‌گذرد و روسیاهی به زغال می‌ماند. ما هم در هیات‌مدیره باشگاه استقلال معتقدیم تنها با همدلی می‌توان این کارشکنی‌ها را جواب داد و ان‌شاءالله که در پایان فصل ثمره اتحاد و همدلی خود را بگیریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار