PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - August 31 2024
کد خبر: ۸۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد را شاگردان گاریدو به سود خود پایان دادند.
کیهان ورزشی-

پرسپولیس(0) 2 - فولاد خوزستان(0)صفر
گل: اوستون اورونوف (65) و وحید امیری(81)
پاس گل: علی علیپور(65) و عیسی آل‌کثیر
داوری خوب پیام حیدری با کمک‌ فرهاد فرهادپور و دانیال باشنده
داور وی ای آر: امیر عرب براقی
اخطار: ریگی ، کنعانی‌زادگان و آل‌کثیر از پرسپولیس و کولیبالی و احمدزاده از فولاد
تماشاگر: حدود 12 هزار نفر
زمین: هموار
هوا: گرم
ورزشگاه سردار آزادگان قزوین-جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ -ساعت ۱۹:۳۰
پرسپولیس: الکسی گندوز(3)، گئورگی‌ گولسیانی(3)، حسین کنعانی زادگان(3)، میلاد محمدی(3)، ایوب العملود(3)، مسعود ریگی(3)، سینا اسد‌بیگی(2)(۴۶- محمد خدابنده‌لو)(3)، فرشاد احمد‌زاده(4)(۹۰-سمیر حبوباتی)، اوستون اورونوف(4)(81-سعید صادقی)(2)، وحید امیری(کاپیتان -4)و علی علیپور(3)(81- عیسی آل‌کثیر)(3)
سرمربی: کارلوس گاریدو
فولاد: اکتیر یوسوپوف(2)، مجتبی نجاریان(2)، ساسان انصاری(2)(71-علی اصغر اعرابی)(2)، موسی کولیبالی(2)، علی نعمتی(2)، محمدجواد محمدی(2)، احسان پهلوان(2)(71-امین قاسمی‌نژاد)(2)، محمدرضا سلیمانی(2)(۳۶-محمدعسگری)(2)، محمد عباسی(2)، پوریا سرآبادانی(2) و وحید حیدریه(2)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی
نگاه کلی: تقابل پرسپولیس با تیمی که سرمربی اش یحیی گل محمدی بود حساسیت های زیادی را به همراه داشت. فولاد در حالی در قزوین میهمان پرسپولیس بود که می دانست تیم گاریدو جز کسب سه امتیاز به چیز دیگری فکر نمی کند. حضور میلاد محمدی در جناح چپ خط دفاعی پرسپولیس  هم فال بود و هم تماشا. با حضور محمدی، وحید امیری یک خط جلوتر به بازی گرفته شد. در همان ابتدای بازی موقعیتی خطرناک یجاد شد و برخورد محمدجواد محمدی با میلاد محمدی در محوطه جریمه صحنه مشکوکی را رقم زد و  پیام حیدری با اتاق وی‌ای‌آر مشورت کرد و ضربه دروازه اعلام کرد. در صحنه ای دیگر داور با کمک وی ای آر درباره خطای مسعود ریگی تصمیم گرفت و به این بازیکن که نگران اخرج شدن بود کارت زرد داد.
در این نیمه فولاد فراتر از انتظار ظاهر شد و چندین بار تا مرز گلزنی به پرسپولیس پیش رفت و در مقابل پرسپولیس هم در فاز هجومی خطرناک ظاهر شد و می توانست گلزنی کند اما نیمه اول گلی در پی نداشت.
در نیمه دوم پرسپولیس بر بار هجومی خود افزود و توسط اورونوف به گل رسید.
فولاد بعد از این گل در اندیشه جبران جلو کشید اما گل وحید امیری در دقیقه 81 آب سردی بود بر پیکره تیم جنوبی تا دست خالی قزوین را ترک کند.
پرسپولیس به اولین برد فصل خود رسید و 5 امتیازی شد.
گل‌ها: دقیقه 65 استارت انفجاری اورونوف روی پاس خوب علیپور با ضربه دقیق وی از داخل هجده قدم  همراه شد و توپ به گوشه دروازه فولاد رفت.
در دقیقه 81 عیسی آل‌کثیر نفوذ کرد و در داخل محوطه جریمه به توپ ضربه زد که این ضربه وی را وحید امیری در دهانه دروازه فولاد قطع کرد و دروازه فولاد را گشود.
حادثه ویژه: در دقیقه 81 غفلت مدافعان فولاد وحید امیری را روی شلیک محکم آل کثیر در موقعیت گلزنی قرار داد و کاپیتان قرمزپوشان نیز دروازه را گشود.
برترین بازیکن میدان: وحید امیری از پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار