PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - September 09 2024
کد خبر: ۸۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
وزیر ورزش پس از بازدید از اردوی تیم ملی فوتسال پیش از جام جهانی اظهار داشت: ورزش حرفه‌ای هنوز برای ما با پهلوانی گره خورده است.
کیهان ورزشی-

وزیر ورزش و جوانان با حضور در اردوی تیم ملی فوتسال با کادر فنی و بازیکنان دیدار کرد.
در ابتدای این دیدار احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال و سرپرست کاروان به جام جهانی فوتسال ضمن خیرمقدم به وزیر ورزش و همراهان، گزارشی از روند آماده‌سازی تیم و دیدارهای پیش‌رو ارائه کرد.
وی‌ گفت: ما در طول دو سال گذشته هر آنچه در توان داشته‌ایم برای تیم ملی فوتسال انجام داده‌ایم، نمی‌گویم بی‌نقص بوده‌ایم اما در زمینه تامین پرواز اختصاصی برای تیم ملی برای اولین بار، ارتقای چندبرابری دستمزد سرمربی محترم تیم، تلاش برای ایجاد فضای اردویی مناسب و هماهنگی با سازمان لیگ فوتسال برای برنامه‌ریزی برگزاری شش هفته اول لیگ مطابق نظر کادر فنی، از دست ندادن حتی یک فیفادی کوتاهی انجام نشد که با توجه به توانمندی کادر فنی و‌ سختکوشی بازیکنان ایمان داریم که بچه‌ها تا آخرین نفس خواهند جنگید.
احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان نیز در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از تلاش بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون فوتبال گفت: فوتسال یکی از محبوبترین ورزش‌ها نزد مردم ایران است، به همین دلیل با علاقه زیاد شما و مسابقات را دنبال می‌کنند.
وی گفت: شما برای شادی دل مردم به زمین می‌روید، تصمیم بسیار خوبی است که قبل از سفر به ازبکستان در حرم حضرت رضا(ع) حاضر می‌شوید، چون ورزش حرفه‌ای هنوز برای ما با پهلوانی گره خورده است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: شما در شهر تاریخی بخارا به میدان می‌روید که فرهنگ ایرانی در آنجا ریشه دارد و این تجربه متفاوت و خاطره‌انگیزی خواهد بود.
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی نیز در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از وزیر ورزش گفت علیرغم همه مشکلات ما برای برافراشتن پرچم ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.     
 تیم ملی فوتسال روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور به منظور شرکت در جام جهانی ۲۰۲۴ ایران را به مقصد ازبکستان ترک خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار