PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - September 27 2024
کد خبر: ۸۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: در خصوص لیست اولیه نفرات اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا و همچنین موضوع دوپینگ باید با دقت و هوشیارتر عمل می‌کردیم.
کیهان ورزشی- 

حواشی فدراسیون وزنه برداری در مورد لیست اولیه اعزام کاروان ایران به مسابقات جهانی اسپانیا و همچنین حذف 6 ملی پوش به دلیل رعایت نشدن فاصله زمان گرفتن تست دوپینگ باعث شده که این فدراسیون مورد انتقاد زیادی قرار بگیرد.

سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه برداری با قبول اشتباهات در مورد اتقاقات رخ داده گفت: هرکسی هم که مقصر این قضایا باشد، در نهایت من به عنوان رئیس فدراسیون باید پاسخگو باشم و هستم. باید با دقت و باهوش تر عمل می کردیم. قطعا این موضوعات را بررسی می‌کنیم تا دیگر از این دست مشکلات به وجود نیاید و هرجا مشکل باشد، حل می‌کنیم.

وی در مورد حذف 6 وزنه بردار به دلیل موضوع دوپینگ گفت: منتظریم که تیم بازگردد. در این مورد جلسه‌ای را با حضور کادرفنی و امور بین المللی برگزار می کنیم تا ببینیم چه کسی مقصر بوده است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در مورد جلسه اش در وزارت ورزش برای حواشی رخ داده گفت: روز گذشته جلسه ای را با اسبقیان، معاون وزیر ورزش برگزار کردیم و توضیحات ارائه شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار