PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - October 03 2024
کد خبر: ۸۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید که این باشگاه به دنبال جذب یک مربی بزرگ خارجی برای جانشینی نکونام است.
کیهان ورزشی-

تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز با حضور احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره استقلال، فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال و سهراب بختیاری‌زاده سرمربی موقت تیم استقلال برگزار شد.

پیش از شروع تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، رئیس هیات مدیره استقلال در جمع بازیکنان تیم گفت: قبل از هر موضوعی یک بار دیگر از تلاش‌های آقای نکونام بابت زحمات ایشان در طول مدت حضور در کادرفنی استقلال تشکر می‌کنم، در فوتبال حرفه‌ای بروز این اتفاقات کاملا طبیعی است اما ما قدردان زحمات ایشان و همکاران محترشان هستیم.

وی در ادامه توضیح داد: شما جزو بهترین‌های فوتبال ایران هستید، ما در مجموعه بزرگ استقلال به توانمندی تک تک شما اعتقاد داریم و معتقدیم شما می‌توانید دوباره به اوج بازگردید. با تلاش و کوشش فراوان به هواداران ثابت کنید اهمیت پیراهن استقلال را درک کردید و برای شادی آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهید کرد.

شهریاری در ادامه توضیح داد: آقای سهراب بختیاری‌زاده از امروز در کنار استقلال خواهند بود و مسوولیت فنی تیم را برعهده خواهند داشت، آقای بختیاری‌زاده از سرمایه‌های فوتبال ما بوده و سابقه پوشیدن پیراهن پر افتخار تیم استقلال را دارند، به همین علت در گفت‌وگو با ایشان به نتایج مطلوبی رسیدیم و قطعا حضور ایشان برای تیم مثمرثمر خواهد بود.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه تاکید کرد: همین جا اعلام می‌کنم ما قصد استخدام یک مربی بزرگ خارجی را داریم تا استقلال با حضور یک مربی بزرگ بتواند اتفاقات خوبی را با توانمندی شما رقم بزند، آقای بختیاری‌زاده هم به عنوان دستیار اول سرمربی خارجی در کادر فنی حضور خواهند داشت تا بتوانیم از توانمندی‌های فنی ایشان بهره مند شویم.

در ادامه سهراب بختیاری‌زاده، با تشکر از تلاش‌های کادرفنی سابق استقلال گفت: لازم می‌دانم از آقای جواد نکونام تشکر کنم، او در طول این مدت برای استقلال زحمات زیادی کشید. به ایشان بابت زحمات بی شائبه‌ای که برای نام استقلال متحمل شد خسته نباشید می‌گویم.

وی در ادامه گفت: جایگاه امروز استقلال نه تنها مورد پسند هواداران نیست بلکه یقین دارم شما هم از اتفاقات این روزها راضی نیستید اما در کنار هم یکدل و متحد تلاش می‌کنیم تا دوباره شادی و نشاط به جمع هواداران بازگردد.

بختیاری‌زاده در ادامه توضیح داد: بدون شک پتانسیل و انرژی تک تک شما می‌تواند زمینه موفقیت استقلال را ایجاد کند.

پس از پایان صحبت‌های رئیس هیات مدیره و سهراب بختیاری‌زاده تمرین آبی پوشان زیر نظر کادر فنی برگزار شد و بازیکنان زیر نظر سهراب بختیاری‌زاده، محمد نوازی، علی شیخ الاسلامی و بهزاد غلامپور به تمرین پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار