PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۳۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
فدراسیون کشتی با استعفای اعضای شورای فنی تیم‌های ملی مخالفت کرد.

کیهان ورزشی-


بعد از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، اعضای شوراهای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز در حمایت از رئیس فدراسیون کناره‌گیری خود را از بخش فنی اعلام کردند، اما حالا بعد از مخالفت دوباره اعضای مجمع با استعفای خادم و تکلیف برای بازگشت وی به فدراسیون و موافقت خادم با بازگشت مجدد به فدراسیون کشتی، با استعفای اعضای شورای فنی نیز مخالفت شد.

رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی، در این خصوص گفت:‌ بعد از بازگشت خادم حتما با این استفعا مخالفت خواهد شد چرا که تمام این نفرات از بزرگان خانواده کشتی هستند که توسط خادم انتخاب شده‌اند و حتما بار دیگر شاهد حضور آنها در شورای فنی خواهیم بود.

وی درباره تعطیلی اردوهای تیم ملی نیز گفت:‌ عملا طبق برنامه، اردویی پیش از مرحله اول انتخابی نداشتیم؛ البته با توجه به حضور در جام جهانی اردویی در نظر گرفته شده بود که بعد از منتفی شدن حضور ایران در این مسابقات از دستور کار خارج شد. از طرفی با توجه به نزدیکی به مرحله اول انتخابی تیم ملی زمانی برای برگزاری اردو نداشتیم و احتمالا بعد از مسابقات مرحله اول اردوها از سر گرفته خواهد شد. البته اردوهای تیم‌های نوجوانان و جوانان طبق برنامه برگزار شد.

فارس

برچسب ها: فدراسیون کشتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار