PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۸۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
کاپیتان پیشین یونایتد عملکرد بازیکنان یونایتد را در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس زیر سوال برد.
کیهان ورزشی- 

در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس منچستریونایتد به سختی از سد کاونتری‌سیتی گذشت و فینالیست شد. منچستریونایتد بازی را خوب آغاز کرد و موفق شد با گل‌های مک‌تامینی، مگوایر و فرناندس از حریف پیش بیافتد و تا دقیقه ۷۰ همه هواداران یونایتد منتظر یک صعود بی‌دغدغه بودند اما کاونتری در ۲۰ دقیقه پایانی ۳ مرتبه دروازه اونانا را گشود و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در وقت‌های اضافی هم کاونتری‌سیتی نمایش بهتری داشت و در دقیقه ۱۲۰ دروازه یونایتد را باز کرد اما آفساید میلی‌متری پیش از گل مانع از رخ‌ دادن فاجعه شد. 

در ضربات پنالتی شیاطین سرخ با اتکا به تجربه خودشان سرانجام موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسند و فینالیست شوند.

روی کین، ستاره پیشین منچستریونایتد معتقد است که بازیکنان فعلی باید به خاطر عملکردشان برابر کاونتری خجالت‌زده باشند.  کاپیتان پیشین یونایتد به ITV Sport گفت: بازیکنان و هواداران یونایتد خیلی بعد از بازی خوشحالی نکردند چون می‌دانستند که شانس با آن‌ها یار بود. وقتی ۳ بر صفر جلو باشید و ۳ بار دروازه‌تان باز شود یعنی مشکل دارید و نباید به صعود به دیدار نهایی خوشحال باشید. در هر صورت یونایتد در فینال است و برای قهرمانی تلاش خواهد کرد. 

او در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: هر بار که بازی‌های یونایتد را می‌بینم، چیزی را می‌بینم که دوست ندارم. دوست داشتن این تیم واقعا سخت است. من شخصیت و رهبری را در منچستریونایتد نمی‌بینم. زمانی که شما ۳ بر صفر جلو هستید باید بازی را مدیریت کنید. نباید به تیم دسته یکی امیدی بدهید تا به بازی برگردد اما آن‌ها این کار را انجام دادند.

به این ترتیب منچستریونایتد ۵ خرداد در فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. این دو تیم فصل قبل هم در فینال بودند و سیتی توانست دو بر یک به برتری برسد و جام قهرمانی را به دست بیاورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار