فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - July 16 2024
کد خبر: ۸۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور زمان حضور سرمربی جدید این تیم در تبریز را اعلام کرد.
کیهان ورزشی- 

سعید مظفری‌زاده، در رابطه با زمان حضور «دراگان اسکوچیچ» در تبریز اظهار کرد: احتمالاً روز شنبه هفته آینده اسکوچیچ در تبریز خواهد بود. قرارداد را تنظیم کردیم و امضا شده است و اسکوچیچ روز شنبه به تبریز می‌آید. این اتفاقات ضرب الاجلی نبود و چندین روز است که گزینه‌های سرمربیگری تراکتور برنامه‌هایشان را ارائه کرده‌اند. با بررسی همه جوانب این انتخاب را انجام دادیم و در راستای برنامه هایی که سرمربی تیم ارائه داد به جذب نفرات اقدام کرده‌ایم.

او درباره عدد و رقم قرارداد اسکوچیچ با تراکتور گفت: عدد و رقم قرارداد محرمانه است. اما حدود ۳۰الی ۳۵ درصد کمتر از پیشنهاد یکی دو باشگاه ایرانی به اسکوچیچ بود. یکسری موارد مدنظر اسکوچیچ باعث این اتفاق شد و از این بابت از او تشکر می‌کنم که با خواسته های ما همراه بود. اختلاف نظرمان برطرف شد و به جمع بندی نهایی رسیدیم و قرارداد را نهایی کردیم.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور درباره فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی این تیم گفت: صفا هادی، گستاوو واگنین، سید محمد حسینی، ارسلان مطهری و میلوش دلتیچ از تراکتور جدا شده‌اند. همچنین تاکنون قرداد مهدی هاشم نژاد و محمد نادری را تمدید کرده‌ایم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار