PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۵۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ۲۴ گذشته را در ادامه بخوانند:

- حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در واکنش به غیبت برخی از سرمربیان تیم های لیگ برتری در نشست های خبری اعلام کرد متأسفانه برخی سرمربیان در کنفرانس های خبری قبل و بعد از بازی حاضر نمی‌شوند یا دستیاران خود را به نشست‌های خبری می‌فرستند که این بی احترامی به اهالی رسانه و سازمان لیگ است. به کمیته انضباطی نامه زدیم تا طبق آیین‌نامه با سرمربیان غایب برخورد شود.
- بنا بر اعلام ایزد سیف‌الله‌پور مدیر تیم نساجی، کارت های بازی چهار بازیکن سهمیه زیر 21 سال این باشگاه به اسامی امیررضا میرزایی، ابراهیم مینایی، مصطفی جوادیان و علیرضا امیرخانی برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر صادر شد.
- باشگاه الدحیل قطر حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در تلاش است تا مهدی ترابی را در فصل نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد. طبق قرارداد ، ترابی در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواند با دادن مبلغی از این تیم جدا شود.
- رادیو کاتالونیای اسپانیا اعلام کرد ترشتگن سنگربان آلمانی بارسلونا در حال بررسی پیشنهاد تمدید قرارداد بااین تیم است ازطرفی بارسلونا به تمدید قراردادبا ترشتگن بسیار امیدوار است.
- ژاوی هافبک اسبق بارسلونا گفت : بیشتر قهرمانی های اسپانیا و بارسا در 15 سال اخیر مدیون یوهان کرویف است. بنظرم کرویف تاثیرگذارترین فرد در تاریخ فوتبال بود.
- سردار آزمون با گلزنی در دیدار تیمش مقابل روستوف با 17 گل در کنار جیوبا، هم‌تیمی خود قرار گرفت و به طور مشترک آقای گل این فصل لیگ برتر روسیه شدند.
- کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی با رد پیشنهادهای رئال‌مادرید و لیورپول، در پاریس ماندنی شد.  ستاره پاری سن‌ژرمن که به شدت مورد توجه رئال‌مادرید و لیورپول قرار دارد، اعلام کرد که سال آینده نیز بخشی از پروژه بزرگ پاریس خواهد بود .
- مرتضی شیاری ملی پوش  گیلانی سابق والیبال ایران به عنوان دستیار به تیم ملی امریکا پیوست  تا  سال آینده در المپیک توکیو این تیم را همراهی کند.
-  نورشرق رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فوتبال ایران گفت: توصیه اکید ما این است از فصل آینده قرارداد خارجی‌های لیگ به صورت ریالی منعقد گردد و این احتمال هم دارد قانون شود. باشگاه‌ها اگر بدهی خارجی خود را تسویه کنند، پنجره آنها باز خواهد شد اما مشکل در تعدد پرونده‌هاست.
- اگر تیم منچستر یونایتد انگلیس جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آتی را پیدا کند 9 میلیون پوند پاداش به اسپورتینگ بخاطر برونو فرناندز خواهد داد .
- طبق اعلام باشگاه بایرن‌مونیح آلمان پس از چندروز تعطیلی این تیم از امروز در گروه های کوچک و با رعایت فاصله اجتماعی تمرینات خودرا شروع کردند. قرار است از روز یکشنبه تمرینات به صورت جدی دنبال شود تا این تیم خود را مهیای لیگ قهرمانان اروپا وبازی با چلسی کند.
- اونای امری، سرمربی سابق آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان سرمربی جدید ویارئال انتخاب شد. 
-  الکساندر آرنولد، مدافع تیم لیورپول به اولین مدافع تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که توانست در یک فصل، 13 پاس گل به ثبت برساند.
- تیم برشیا پس از شکست 3-1 مقابل لچه، رسما به سری بی لیگ فوتبال ایتالیا سقوط کرد. این تیم که فصل گذشته با درخشش ساندرو تونالی به سری آ آمده بود، خیلی زود به سری بی بازگشت.
- تیم یوونتوس تنها به 3 امتیاز از 4 بازی باقی مانده برای رسیدن به نهمین قهرمانی متوالی در لیگ ایتالیا نیاز دارد. این تیم امشب در مسابقه با اودینزه دو بر یک باخت.
- با نتایجی که در هفته پایانی رقابت های لیگ زیرگروه انگلیس رقم خورد تیم وست بروموویچ با سرمربیگری اسلاون بیلیچ به عنوان دومین تیم به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود کرد.
- تیم لیورپول برای اولین بار در تاریخ ، 3 فصل پیاپی در مسابقات خانگی لیگ برتر انگلیس شکست نخورده است. این تیم  31 پیروزی خانگی داشت.
 - درهفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران مسابقه استقلال با نساجی مازندران یک بر یک به پایان رسید گل استقلال توسط دیاباته از روی نقطه پنالتی و گل حریف از سی متری توسط میری به دست آمد. تیم گل گهر باگلهای کمندانی و ابراهیمی دو بر یک ازسد تیم ماشین سازی گذشت ، پیکار پیکان با پارس جنوبی نیز با تساوی بدون گل همراه بود، فولاد دو بر یک خودرا به ذوب آهن تحمیل کرد. سپاهان باتنها گل مهدی زاده مقابل صنعت نفت به پیروزی رسید. سایپا مقابل شاهین بوشهر تن به تساوی یک بر یک داد ضمن آنکه درمشهد جدال شهرخودرو و تراکتور  گلی دربرنداشت. درادامه این بازیها فردا نفت مسجد سلیمان میزبان پرسپولیس صدرنشین خواهد بود.
 - امروز تیم لیورپول پس از سی سال بالاخره جام قهرمانی را بالای سر برد. این تیم هفته گذشته قهرمانی خود را مسجل کرده بود.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار