PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
زبان سرخ / مثل یک «ضبط صوت»!

جلسه هیاترئیسه فدراسیون بسکتبال اوایل هفته گذشته با حضور اعضا و به ریاست رامین طباطبایی در سالن کنفرانس فدراسیون برگزار شد. خدا را شکر بالاخره بعد از مدتها چشم مان به جمال مازیار ناظمی سرپرست فدارسیون اتومبیلرانی که به عنوان یکی از اعضای هیاترئیسه در فدراسیون بسکتبال هم حضور دارد روشن شد.همان گونه که در عکس منتشر شده از جانب فدراسیون مشاهده میکنید جناب ناظمی «ضبط صوت وار» به صحبتهای رامین طباطبایی گوش میدهد. خیلی علاقه مندیم تابدانیم که مازیار ناظمی در این مدتی که به عضویت هیاترئیسه فدراسیون بسکتبال در آمده چه مشاورهها و راهکارهایی را برای تعالی بسکتبال ایران ارائه داده است. اگر خاطر مبارکتان باشد سال گذشته بود که ایشان به همراه تیم ملی بسکتبال در مسابقات جام جهانی چین و انتخابی المپیک به «سرزمین اژدها » سفر کرد ودر جایگاه تماشاگران مانند یک تماشاگر کم سن و سال بالا و پایین میپرید، دقیقا در همان زمانی که فدراسیون بسکتبال اعلام کرده بود که به خاطر نوسانات قیمت ارز، قادر به اعزام نفرات اضافه و حتی اهالی رسانه به این آوردگاه جهانی نیست و...

اینکه سر و کله جناب ناظمی بعد از یک سال دوباره پیدا شده است، خودش جای امیدواری دارد!

این هم از عجایب ورزش ماست که سرپرست یک فدراسیون، در فدراسیون دیگری هم سمت میگیرد، شاید «قحط الرجال» است و ما نمیدانیم...!

کودکانه!

زبان سرخ / مثل یک «ضبط صوت»!

همان طور که در خبرها خواندید مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون بسکتبال به ریاست مهدی علینژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفهای وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

تاخیر 65 دقیقهای معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفهای وزیر ورزش و جوانان هم از آن دست سوژههایی بود که «زبان سرخ نویس» را که اتفاقا در آن جلسه هم حضور داشت، حسابی عصبانی کرد. چرا که وقتی ایشان به عنوان رئیسمجمع و به عنوان نماینده متولی ورزش (!) ارزشی برای جامعه بسکتبال و مدعوین به جلسه قائل نیست از بقیه چه انتظاری میتوان داشت؟ تازه جناب دکتر بعد از این تاخیر هم انگار حوصله نداشت و فقط میخواست مفاد این جلسه را یکی پس از دیگری تصویب کند تا هر چه زودتر به کار و زندگی اش برسد! هرچند که یکی دو اشکال را به صورت فرمالیته مطرح کرد تا بگوید حواسش به همه جا هست. رئیسسابق فدراسیون ووشو موقع صحبتهای رامین طباطبایی و زمان ارائه گزارش سالانه فدراسیون بسکتبال هم در بیشتر اوقات یا با کیکاووس سعیدی «پچ پچ» میکرد یا خودش نگاهی به موبایلش میانداخت، فقط زمانی که طباطبایی داشت در مورد «تیم آبی» یا همان تیم ملی الف که به عنوان پشتوانهای برای تیم ملی محسوب میشود، صحبت میکرد، اعتراض کرد که چرا رنگ آبی را برای این تیم مطرح کردهاید و طباطبایی بنده خدا هم که احساس میکرد چه گناه بزرگی مرتکب شده با خنده پاسخ داد: البته پیراهن تیم ملی قرمز است. فریده شجاعی هم که به عنوان نایبرئیسفدراسیون بسکتبال حضور داشت خطاب به طباطبایی گفت: آقای دکتر مگر نمیدانید که آقای علی نژاد پرسپولیسی هستند و...؟!

واقعا شرم آور است که نماینده وزارت ورزش و جوانان با این شوخیهای کودکانه سطح کیفی یک جلسه را تا این حد تنزل میدهد. البته وقتی مقامات ارشد ورزش هم در این قضیه ید طولایی دارند شاید نتوان از زیردستانشان انتظاری بیش از این داشت؟

*کامران خطیبی

مطالب مرتبط

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار