PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- باشگاه پرسپولیس تاکنون مبلغ 994 هزار یورو از طلب یک میلیون و 118 هزار یورویی برانکو ایوانکوویچ را به حساب وی در کشور عمان واریز کرده است تا تنها 124 هزار یورو از این بدهی باقی بماند باشگاه پرسپولیس توانسته است این مبلغ را نیز فراهم کند تا بتواند آن را تا شنبه هفته آینده به حساب این مربی واریز کند.
- برنامه سه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر بیستم بزودی از سوی سازمان لیگ برتر اعلام خواهد شد. طبق برنامه، هفته اول در تاریخ های  10 و 11 و هفته دوم در روزهای 16 و 17 آبان ماه برگزار خواهد شد. طبق تصمیم مسئولان سازمان لیگ، برنامه لیگ فعلا به صورت سه هفته یکبار اعلام خواهد شد.
- در حاشیه نشست پیشکسوتان پرسپولیس با نمایندگان فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس، یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس که در زمان مدیریت محمد حسن انصاری‌فرد حدود 6 هزار دلار به مدیرعامل سابق پرسپولیس قرض داده بود با در دست داشتن مدارک خود به مجلس شورای اسلامی آمد تا برای پیگیری دریافت این مطالبات با رسول پناه و یکی دو نفر از نمایندگان مجلس صحبت نماید.
- فدراسیون‌های فوتبال آلمان، بلژیک و هلند با شعار «سه ملت، یک هدف» درخواست رسمی خود را برای میزبانی جام‌جهانی فوتبال زنان اعلام کردند و قرار است به زودی جزئیات میزبانی مشترک را به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کنند.
- در حالیکه رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال از پرداخت 200 هزار دلار طلب وینفرد شفر خبر می‌دهد، ساشا شفر فرزند وینفرد ضمن تکذیب دریافت پول،  گفت: تا این لحظه هیچ پولی از باشگاه استقلال دریافت نکرده‌ایم.
-  فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو به همراه غلامرضا آقاکثیری، سیدحسین حسینی، حمید اسداللهی، ابوالفضل رمضانی، عباس رضایی و ابوالحسن شاهوردی حکم کمربند مشکی دان 8 را دریافت کردند.
- نام بشار رسن، هافبک پرسپولیس در لیست 10 بازیکن گران قیمت فوتبال عراق قرار گرفت. رسن با ارزش 725 هزار یورو در رده ششم این رده بندی ایستاد.
- اردوی تیم‌های ملی تکواندوی مردان، زنان و پاراتکواندو که قرار بود از روز گذشته آغاز شود، با توجه به اعمال محدودیت ستاد مقابله با کرونا در خصوص منع عبور و مرور به استان تهران، از روز دوشنبه ( 28 مهرماه) شروع شد.
- درهفته اول رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران که روز دهم آبان آغاز خواهد شد گل گهر با سپاهان ، تراکتور با نفت مسجد سلیمان ، سایپا با پرسپولیس ، استقلال با مس رفسنجان ، شهرخودرو با ماشین سازی ، ذوب آهن با فولاد، صنعت نفت با پیکان و آلومینیوم اراک با نساجی مازندران مصاف خواهندداد. 
- شروع لیگ برتر بسکتبال بانوان به تعویق افتاد دلیل این تعویق ممنوعیت رفت و آمد و ترددهای بین شهری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است. لیگ برتر بانوان پیش از این قرار بود اول آبان برگزار شود.
 - با توجه به وضعیت بد کرونا در تهران ، طرفداران تیم فوتبال استقلال بار دیگر با تجمع مقابل ساختمان وزارت ورزش، دست به اعتراض نسبت به شرایط مدیریتی در باشگاه  زدند و علیه سلطانی فر و مدیران استقلال شعار دادند و خواستار برکناری آنها شدند.
- مهدی طارمی مهاجم ملی پوش و باشگاه پورتو گفت :آرزویم بازی در رئال است و از طرفی می‌خواهم آقای گل لیگ پرتغال شوم.
 -  تیم فوتبال دسته دومی شهیدقندی یزد در دیداری تدارکاتی با نتیجه 2 بر صفر مقابل تیم دسته اولی فجرسپاسی شیراز مغلوب شد.
- درهفته چهارم لیگ ستارگان فوتبال قطر ، تیم ام صلال با استفاده از روزبه چشمی دو بر یک مغلوب تیم العربی شد. مهدی ترابی برای العربی 88 دقیقه توپ زد ، گل برتری تیم العربی را مهرداد محمدی دردقیقه 94 با یک قیچی برگردان به ارمغان آورد. 
- بعد از اينكه رشيد مظاهری گلر جديد باشگاه استقلال قراردادش را يكطرفه با تراكتور فسخ كرد مديران اين تيم از بازيكن فصل گذشته تيمشان شكايت كردند و همچنين اين بازيكن هم دو شكايت عليه باشگاه تراكتور به ثبت رساند و پرونده حقوقی آن ها از كميته تعيين وضعيت به كميته انضباطی فرستاده شد تا رای نهايی صادر شود. كميته انضباطی هم در چند مرحله با طرفين جلسه گذاشت و مستندات را بررسي كرد. حالا از راهروهای فدراسيون خبر رسيده گلر استقلال برنده دعوای حقوقی با تراكتور شده و رای قطعی آن به زودی اعلام خواهد شد.
-  تست کرونای سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک مثبت اعلام شد. به گفته دبیرکل کمیته ملی المپیک، صالحی امیری پس از دیدار با بکی از قهرمانان به کرونا مبتلا شده است و در حال حاضر حال عمومی وی مساعد است.
-  یک بدنساز سرشناس اوکراینی که کرونا را انکار می‌کرد، در اثر ابتلا به کووید 19 درگذشت. دیمیتری استاژوک  که 33 سال داشت، در جریان یک سفر به ترکیه، کرونا گرفته بود. او که بیش از یک میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد، به مخاطبانش در آن صفحه گفته بود تا زمانی که خودش به کرونا مبتلا نشده بود، گمان نمی‌کرد بیماری کووید19 وجود داشته باشد.
 - داتو ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به مهدی محمدنبی از پرهان خانلری به عنوان افسر کنترل دوپینگ، زهره هراتیان و بهار حسن میرزایی به عنوان افسران پزشکی دعوت کرد تا در این مسابقات که به میزبانی قطر در شهر دوحه برگزار می شود، حضور داشته باشند.
-  کمیته برگزاری لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در حال تعیین ساعت برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا است اما با توجه به فاصله زمانی دوحه با کشورهای شرق آسیا خصوصا با برخی کشورها از جمله ژاپن و استرالیا که اختلاف ساعت به 8 و یا 6 ساعت می‌رسد، این مسابقه پیش از تاریکی هوا برگزار می‌شود.
- حسین بَدِر از پیشکسوتان  کشتی  و همدوره جهان پهلوان تختی دار فانی را وداع گفت. روحش شاد یادش گرامی باد 
- زهرا رجبی قهرمان دارت ایران در سال 98 و دارنده مدال طلای مسابقات اوپن جهانی شیراز در سال 2019 مقابل 2 نماینده هند به پیروزی دست یافت و در مجموع رقابتهای گروهی با کسب 10 برد و یک باخت به عنوان صدرنشین گروه 2 با اقتدار به مرحله حذفی این مسابقات صعود کرد.
- 10 بوکسور به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند: اميد احمدى صفا (تهران) ، مهدى خسروى (کردستان) ، دانيال شه‌بخش (سیستان و بلوچستان) ، باقر فرجى (لرستان) ، مسلم مقصودى (خوزستان) ، شاهين موسوى (تهران) ميثم قشلاقى (خراسان شمالی)احسان روزبهانى (تهران)پوريا اميرى (کرمانشاه)على جمالى (چهار محال و بختیاری) ترکیب نهایی تیم ملی بوکس در اسفندماه مشخص می‌شود.
- ماتئو لاهوز قضاوت دیدار منچستریونایتد و پاری سن ژرمن را در  هفته اول لیگ قهرمانان اروپا بر عهده خواهد داشت.
طبق اعلام روزنامه قطری ورزشگاه الجنوب در الوکره به عنوان میزبان دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 انتخاب شده است.این روزنامه قطری نوشت: پرسپولیس ایران منتظر فینالیست شرق آسیا است. 
- بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس که دو روز پیش تهران را به مقصد بغداد ترک کرد بلافاصله در تمرینات تیم سابقش، نیروی هوایی حضور یافت و به همراه بازیکنان این تیم به تمرین پرداخت. 
- هادی عرب ملی پوش سابق تیم ملی کاراته که از اصفهان با خودروی شخصی عازم تهران بود، قبل از رسیدن به قم دچار سانحه شد و پس از واژگونی اتومبیل اش  به شدت آسیب دید. عرب بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های قم انتقال یافت و سپس به درخواست خانواده به بیمارستانی در تهران منتقل و بستری شد.
- پیش از برگزاری تمرین تیم فوتبال  پرسپولیس ، اعضای این تیم تست کرونا دادند که جواب همه آزمایشها منفی اعلام شد.
-چین که مبدا و منشا انتشار ویروس کرونا بود، حالا قصد دارد سوپر لیگ فوتبال خود را با حضور تماشاگران برگزار کند.
- به دلیل حضور افراد اضافی کنار احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق استقلال مثل برخی لیدرها در هتل و عقد قراردادهای عجیب، حالا نهادهای نظارتی به این قضیه ورود کرده‌ و در حال بررسی نقل‌ و انتقالات باشگاه استقلال هستند.
- بنا بر اعلام علیرضا قدیر مسئول امور حقوقی باشگاه، اعتراض پرسپولیس به رای صادره در پرونده عیسی آل‌کثیر، روز یک‌شنبه به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد. به این ترتیب پرسپولیس، 5 روز فرصت خواهد داشت تا لایحه خود را ارسال نماید.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار