PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۶۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به اقدام های انجام شده بازی استقلال و پیکان در شهرقدس برگزار می شود و از حق میزبانی مان استفاده می کنیم.
کیهان ورزشی-

علی اصغر مدیرروستا درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان تهران پیش از بازی با استقلال در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: روند تیم ما تا دیدار با ذوب آهن خوب بوده و اکنون هم بازیکنان و کادرفنی مان مصمم هستند بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام بدهند. مهدی تارتار در این سه مسابقه بازی به بازی رضایتش از عملکرد بازیکنان بیشتر می شود. 

وی افزود: دیدار قبلی استقلال مقابل ماشین سازی را هم آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی می شناسیم. به نظر من با توجه به میزبانی مان باید با ارائه یک نمایش خوب با دست پر از زمین بیرون بیاییم.

سرپرست پیکان درباره نفرات غایب این تیم مقابل استقلال گفت: به جز معین عباسیان هیچ یک از نفرات ما مشکل خاصی ندارد و آرش قادری هم که به دلیل مصدومیت بازی با ذوب آهن را از دست داد، به احتمال فراوان طبق تشخیص کادرفنی مقابل استقلال بازی خواهد کرد.

مدیرروستا درباره آخرین وضعیت ورزشگاه شهدای شهرقدس برای میزبانی از این مسابقه گفت: بخش های آسیب پذیر زمین را روکش کشیده اند و امروز با وجود بارندگی به آن بخش ها آسیبی وارد نمی شود. طبق استعلام ما فردا هم وضعیت جوی آفتابی همراه با وزش باد است و قطعا چمن ورزشگاه شهدای شهرقدس برای دیدار ما با استقلال آماده است و برگزاری این مسابقه در این ورزشگاه مشکلی ندارد. زمین ما آنجا است و بازی در همین ورزشگاه برگزار می شود.

وی افزود: دوستان و پیشکسوتان ما مانند صمد مرفاوی،پرویز مظلومی،سعید عزیزیان، محمود فکری در استقلال حضور دارند. خوشحالم از اینکه کادرفنی استقلال را این عزیزان که در سطح ملی و باشگاهی برای فوتبال ما و استقلال زحمت کشیده اند، تشکیل می دهند. برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. بیرون از زمین فوتبال با سرپرست و کادرفنی رفیق هستیم و داخل زمین هم رفیق و هم رقیب هستیم. در آن ۹۰ دقیقه با هم رقابت می کنیم اما رفاقت ارجحیت دارد.

سرپرست تیم پیکان درباره شائبه مذاکره مدیران باشگاه تراکتور با مهدی تارتار عنوان کرد: درباره این موضوع اطلاعی ندارم اما به هر صورت شاید نه فقط برای تارتار شاید تیم های دیگر با مربیان دیگر هم تماس هایی داشته باشند اما مذاکره و تماس با مربی تحت قرارداد غیرحرفه ای است. مهدی تارتار هم مربی حرفه ای است و اگر تماسی هم باشد قطعا آن را با باشگاه پیکان مطرح می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار