PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- تیم پرسپولیس به لطف گل عیسی آل کثیر ، با برتری یک بر صفر مقابل تراکتور تبریز ، قهرمان سوپر جام فوتبال ایران شد. این مسابقه در ورزشگاه آزادی و به داوری علی صفایی برگزارشد.
- در ادامه بازیهای فوتبال یورو 2020 ، به میزبانی 12 ورزشگاه در 12 شهر اروپا ، طی دو مسابقه همزمان از گروه اول ، تیم سوئیس سه بر یک تیم ترکیه را شکست داد و ایتالیا نیز برای ثبت سومین برد متوالی ازگل دقیقه 39 پرسینا برای شکست تیم ده نفره ولز بهره برد.ازگروه اول ، ایتالیا با 9 امتیاز اول شد و تیم ولز با امتیاز برابر باتیم سوئیس (4 امتیاز) ، فقط به لطف تفاضل گل بهتر به عنوان تیم دوم ، جواز صعود دریافت کرد.
- در دور اول مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز به میزبانی بابل ، امیرحسین هدایی ازتهران با شکست 4-2 طاهرخانی و 4-3 نوشاد عالمیان در مراحل نیمه نهایی و فینال به عنوان اولین نفر به عضویت تیم ملی مردان ایران درآمد. این رقابت ها تا انتخاب چهار بازیکن ادامه دارد.
- مددی ، مدیر عامل استقلال با جانبداری از باشگاه برعلیه فرهاد مجیدی سرمربی تیم ، صحبتهایی را ارائه داد که این امکان وجود دارد با پاسخگویی مجیدی ، تیم استقلال بار دیگر در آغاز دوباره لیگ برتر دچار بحران و تنش شود. در بخشی از صحبت های مددی آمده است : مجیدی بداند هیچ کس بزرگتر از استقلال نیست ، وی باید توهم را کنار بگذارد و فکر تیم باشد ، اشکال من این است بدون هیاهو کارم را پیش می برم و حاشیه ندارم . 
- در حالی که تنها هفته به شروع المپیک توکیو مانده، تست یکی از اعضای کاروان المپیک اوگاندا در زمان رسیدن به ژاپن مثبت شد. این عضو کاروان اوگاندا به دلیل مثبت شدن تست کرونا نتوانست وارد ژاپن شود. هشت عضو دیگر تیم با اتوبوس راهی اوزاکا مرکز ژاپن شدند، جایی که هنوز نمونه‌های مثبت کرونا در آن گزارش می‌شود.
- نشریه «الجزیره» عربستان خبر داد پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس ایران هنوز در دادگاه حکمیت ورزش باز است. قرار است جلسه آخر برای رسیدگی به این پرونده در تاریخ 23 آگوست( 10 شهریور) برگزار شود. انتظار می رود که در صورت تایید اعتراض النصر جریمه نقدی برای باشگاه ایرانی درنظر گرفته می شود.
- مارک ویلموتس ، سرمربی بر کنارشده ایران ، در بحث کارشناسی مربوط به مسابقات یورو در شبکه ZDF آلمان حضور دارد. او که جنجالی ترین پرونده ورزشی ایران را به نام خودش ثبت کرده پس از کی‌روش هدایت تیم ملی را برعهده گرفت ولی پس از کسب نتایج ضعیف و شکست برابر عراق و بحرین در مقدماتی جام جهانی، از کار برکنار شد و الان نیز به دنبال مطالبات خود است.
- نشریه «الرایه» قطر خبر داد لموشی سرمربی الدحیل با حضور فرجانی ساسی ملی پوش تونسی باشگاه الزمالک مصر در این تیم مخالفت کرد تا مسیر این بازیکن تغییر کند. طبق گزارش های رسیده باشگاه الریان به صورت جدی با این بازیکن وارد مذاکره شد و این امکان وجود دارد ، ساسی عضو الریان و همبازی شجاع خلیل زاده شود.
- جلسه کمیته انضباطی برای بررسی حمله به اتوبوس تیم پرسپولیس در سفر به اصفهان ساعت برگزار می شود.
 - لیگ برتر فوتبال ایران ، از روز دوشنبه با دیدار معوقه استقلال و پدیده مشهد پیگیری خواهد شد. سرمربی استقلال پنج بازیکن تیمش را به دلایل مختلف در اختیار ندارد : هروویه میلیچ، داریوش شجاعیان ، فرشید اسماعیلی ، شیخ دیاباته و احمد موسوی 
- فدراسیون جهانی فوتبال در اقدامی غیر منتظره و بر خلاف اعلام قبلی خود اقدام به انتشار رنکینگ تیم‌های آسیایی کرد تا سیدبندی بازی‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2020 قطر را در قاره کهن دستخوش تغییر کند. تیم‌های فوتبال عربستان و امارات که درخواست میزبانی این بازی‌ها را نیز با توجه به شیوع جهانی کرونا به AFC داده بودند در یک گلدان قرار می گیرند و احتمال بازی مستقیم آنها منتفی می شود. اتفاقی که شائبه حمایت فیفا و AFC از میزبانی آنها را افزایش داد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار