PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- طی حکمی ازسوی حمید سجادی، اسماعیل احمدی به عنوان مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.
- ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت : ما پادشاه آسیا هستیم ، طیبی در حال تمرین است؛ اگر شکستگی دنده‌اش جوش بخورد ممکن است بتوانیم از وجودش استفاده کنیم.
- تیم اتلتیکو مادرید ، قهرمان فصل گذشته لالیگا ، در هفته ششم رقابت های این فصل لیگ اسپانیا با دوگل ارزشمند سوارز اروگوئه ای 2-1 از سد رقیبش ختافه گذشت . 
- اریک تن هاخ، روبرتو مارتینز، کونته و ژاوی ؛ اصلی ترین گزینه‌های لاپورتا برای جانشینی رونالدو کومان در تیم بارسلونا محسوب می شوند.
- هربرت هاینر ، رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت :  این افتخار بزرگی است که کفش طلا در فصل 2020/21 نصیب روبرت لواندوفسکی می شود، بازیکنی که بیش از این لیاقت آن را داشت به ویژه آنجا که او رکورد گرد مولر افسانه ای را شکست.
- روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ رسما جایزه کفش طلا اروپا را در فصل 2020/21 دریافت کرد.
- کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده اسماعیلی از استقلال و کنعانی زادگان از پرسپولیس ، طی حکمی فرشید اسماعیلی را به پنج میلیون تومان ، جریمه نقدی محکوم کرد ، همچنین این نهاد کنعانی زادگان را به دو جلسه محرومیت تعلیقی به مدت دوسال و پرداخت دو میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
- بلیت فروشی بازی پرسپولیس و الهلال به صورت آنلاین آغاز شده است و قیمت بلیت‌های سکوهای معمولی از 60 ریال (480 هزار تومان) شروع می‌شود.
- امیرحسین نیک‌پور، دروازه‌بان تیم ملی جوانان و باشگاه سپاهان با قراردادی 5 ساله به گل‌گهر پیوست . 
- میلیچ بازیکن کروات و فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود از جمع شاگردان فرهاد مجیدی جدا شده بود حالا  قصد دارد بابت طلب 440 هزار دلاری خود از این باشگاه به فدراسیون جهانی فوتبال "فیفا" شکایت کند. احتمال دارد شیخ دیاباته دیگر مهاجم استقلال هم راه میلیچ را در پیش بگیرد و از این باشگاه به فیفا شکایت کند.
- جرد ژیلت داور 34 ساله استرالیایی پس از دو سال قضاوت در چمپیونشیپ، حالا با قضاوت بازی این هفته نیوکاسل و واتفورد به اولین داور خارجی تاریخ لیگ برتر تبدیل خواهد شد.
- اتحادیه والیبال ژاپن اعلام کرد که یوئیچی ناکاگائیچی، سرمربی تیم ملی والیبال این کشور در پایان ماه جاری میلادی از پست خود کنار گذاشته می‌شود. با تصمیم اتحادیه والیبال ژاپن، یوئیچی ناکاگائیچی و همچنین «کومی ناکادا» سرمربی تیم ملی زنان این کشور از سمت خود برکنار می‌شوند و این دو تیم با سرمربیان جدید برای حضور در المپیک 2024 پاریس آماده خواهد شد. 
- دو تیم فوتبال نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان در دیداری تدارکاتی که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد برابر هم صف آرایی کردند. این دیدار که در دو وقت 40 دقیقه‌ای برگزار شد در نهایت با یک گل به سود نساجی خاتمه یافت. کریم اسلامی مهاجم نساجی موفق شد در دقیقه 55 تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند‌.
- قرارداد پیروز قربانی با تیم دسته اولی رایکای بابل یک فصل دیگر تمدید شد .
- در مسابقات جام اتحادیه انگلیس این نتایج رقم خورد : منچسترسیتی 6 - وی کامب یک ، پارک رنجرز 8 - اورتون 7 ، فولام 5 - لیدز 6 ، نوریچ صفر - لیورپول 3 و ...
- درادامه بازیهای این هفته لیگ های ایتالیا و اسپانیا این نتایج به دست آمد : بولونیا 2 - جنووا 2 ، فیورنتینا یک - اینتر 3 ، آتالانتا 2 - ساسولو یک ، بیلبائو یک - وائه کانو 2 ، له وانته صفر - سلتا ویگو 2 ، ختافه یک - اتلتیکو 2

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار