PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۶۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران با دیدار استقلال با سپاهان در ورزشگاه آزادی پی گیری شد که در این بازی ، تیم استقلال با تک گل نیمه اول سلمانی یک بر صفر از سد حریف اصفهانی گذشت.
- در ادامه بازیهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران ، روز چهارشنبه گل گهر با فولاد ، صنعت نفت با پدیده ، پیکان با پرسپولیس (16) ، ذوب آهن با هوادار ، فجرسپاسی با مس رفسنجان ، نساجی با آلومینیوم و تراکتور با نفت مسجد سلیمان به مصاف هم خواهند رفت .
- در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال ایران ، این نتایج به دست آمد : ویستا توربین صفر - شهرداری همدان صفر ، شهرداری آستارا صفر - آرمان گهر سیرجان صفر ، شمس آذر 2 - سایپا صفر ، مس شهربابک یک - استقلال ملاثانی صفر ، خیبر یک - ملوان یک ، مس کرمان 3 - شاهین بوشهر صفر (شاهین حاضرنشد) ، پارس جنوبی یک - رایکا یک ، استقلال خوزستان 2 - قشقایی شیراز صفر ، خوشه طلایی 6 - ماشین سازی یک 
- پس از پایان نیمه اول دیدار دو تیم خیبر و ملوان اندک هواداران خیبر که بر روی پشت بام ساختمان‌های مجاور ورزشگاه تختی حضور داشتند الفاظ رکیکی را نسبت به تیم ملوان و مازیار زارع استفاده کردند. این الفاظ به گونه‌ای بود که از پای گیرنده‌های تلویزیونی نیز مشخص و به گوش می رسید.
- در دیدار گرامیداشت مارادونا ، پس از تساوی یک بر یک ، تیم بوکاجونیورز آرژانتین در ضربات پنالتی 4-2 از سد تیم بارسلونای اسپانیا گذشت . 
- در ادامه پیکارهای لیگ باشگاهی اروپا ، بایرن با پنج گل در زمین اشتوتگارت به پیروزی رسید . 
- هواداران تیم فوتبال بتیس اسپانیا هزاران اسباب بازی به داخل زمین پرتاب کردند تا  به کودکان محرومی که در کریسمس هدیه ای به آنها نمی رسد ، تقدیم شود . 
- لواندوفسکی مهاجم بایرن‌مونیخ از سوی توتواسپورت به عنوان بهترین بازیکن سال 2021 انتخاب شد.
- امید روانخواه بازیکن سابق استقلال ، به عنوان سرمربی جدید سایپا انتخاب شد.
- در ادامه رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان،  رضا دهدار نماینده کشورمان در دسته 96 کیلوگرم به روی صحنه رفت و در یک ضرب رکورد 172 کیلو را به نام خود ثبت کرد و هفتم شد. پاردس مونتانو از کلمبیا رکورد جهان در دسته 96 کیلوگرم را با مهار وزنه 187 کیلوگرمی شکست. این رکورد در اختیار سهراب مرادی بود. در دو ضرب رضا دهدار توانست در حرکت اول 207 کیلوگرم را بالای سر برد، اما تلاش وی برای حرکت دوم و سوم ناکام ماند. در این حرکت نمایندگان قطر، قزاقستان و ونزوئلا هم اول تا سوم شدند. در مجموع رضا دهدار رکورد 379 کیلوگرم را ثبت کرد و ششم شد. 
- رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش گفت : وزارت کشور به تازگی اعلام کرد باید یک سامانه برای بلیت فروشی و ورود تماشاگران طراحی و به سامانه امید وزارت کشور متصل کند. در نتیجه حداقل یک ماه تولید این سامانه زمان می برد. درباره سامانه بلیت فروشی نیز تنها سه باشگاه این قابلیت را دارند.
- عصام الشنفری ایجت مشهور عمانی گفت : برانکوی اهل کروات قراردادش را با فدراسیون فوتبال عمان برای دو سال تمدید کرد. 
- با اعلام رأی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، علی خطیر که اخیرا به‌عنوان عضو هیأت‌مدیره باشگاه تراکتور منصوب شده بود، به‌مدت پنج‌سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد.
- با اعلام باشگاه بارسلونا، سرخیو آگوئرو در کنفرانس خبری به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
- تمامی اعضای باشگاه استقلال به همراه خانواده خود تحت پوشش بیمه‌های درمان تکمیلی، عمر و حوادث بیمه تعاون قرار گرفتند.
- تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ برتر میهمان پیکان است. طبق اعلام یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از این مسابقه اعلام کرد مهدی ترابی و احسان پهلوان به دلیل مصدومیت نمی‌توانند مقابل پیکان به زمین بروند . 
- هواداران پرسپولیس در اعتراض به وضعیت مدیریتی این باشگاه  مقابل وزارت ورزش تجمع کردند.
- دیدار روز چهارشنبه دو تیم ذوب‌آهن و هوادار به علت بذرپاشی چمن فولاشهر، در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.
- لیگ جزیره اعلام کرد که 42 مورد مثبت ویروس کرونا در هفته گذشته در میان بازیکنان و مربیان این لیگ ثبت شده که بالاترین آمار از سال گذشته به شمار می‌رود.
- کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی پوش با پایان یافتن دوره ابتلایش به ویروس کرونا در تمرین‌های گروهی تیم یونانی آاک شرکت کرد.
- دیدار برانتفورد و برنتفورد در چارچوب هفته هفدهم لیگ جزیره به دلیل وجود موارد کرونا در اردوی شیاطین سرخ لغو و به زمان دیگری موکول شد.
- مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران و حامد مومنی، سرپرست دپارتمان تیم‌های ملی به منظور بازدید از کمپ و هتل‌های قطر عازم این کشور شدند .
- اتومبیل پراید مهرداد محمدپور نایب قهرمان مسابقات پاراآسیایی جوانان 2017 از جلوی منزلش در منطقه سیدی مشهد دزدیده شد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار