PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در آغاز هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران ، از مجموع هشت بازی همزمان ، تنها دو مسابقه برگزار شد که طی آن ، استقلال با دو گل از سد تیم مس رفسنجان گذشت و دیدار تیمهای ذوب آهن و نساجی ، بدون گل پایان یافت ، شش بازی باقی مانده قرار است روز چهارشنبه انجام شود.
- تیم فوتبال امید ایران برای کسب آمادگی بیشتر در اولین دیدار تدارکاتی با یک گل بر تیم امید عراق پیروز شد . 
- مسابقه فینال لیگ کنفرانس فوتبال اروپا ، ساعت 23.30 چهارشنبه شب ، 4 خرداد، بین رم ایتالیا و فاینورد هلند در ورزشگاه شهر تیرانای کشور آلبانی انجام خواهد شد. در تیم فاینورد ، علیرضا جهانبخش مهاجم و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران نیز عضویت دارد .
- عثمان دمبله در آستانه جدایی از بارسلونا قرار دارد. این وینگر فرانسوی دیگر جایی در تیم ژاوی نخواهد داشت.
- کیلیان امباپه در کنفرانس خبری بعد از تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن فاش کرد که با باشگاه رئال‌مادرید و شخص فلورنتینو پرز هیچ‌وقت در مورد پول صحبت نکرده است.
- کار اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد شروع شد. سرمربی جدید هلندی به سیتی و لیورپول هشدار داد که برای مبارزه با آن‌ها آمده است.
- سیدبندی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد ، سید یک : کویت(میزبان)، ایران، ژاپن و ازبکستان ، سید ۲ :  عراق ، لبنان ، ویتنام و بحرین ، سید ۳ : تایلند ، چین تایپه ، تاجیکستان و کره‌جنوبی ، سید ۴ :  عربستان سعودی ، اندونزی ، ترکمنستان و عمان
- اتفاقات رخ داده و حواشی ایجاد شده علیه تیم ملی فوتبال، عدم تضمین در صدور ویزا برای کاروان کشورمان و برگزاری یک دیدار در این کشور احتمال لغو بازی ایران مقابل کانادا را ایجاد کرده است.
- بازی نمادین فوتبال بین منتخب پیشکسوتان پرسپولیس  و استقلال   با تیم فوتبال هفت نفره قطع عضو ایران با نتیجه 6 - 6 به پایان رسید.
- در فاصله چهار روز مانده ، از توپ فینال لیگ قهرمانان اروپا 2022 رونمایی شد.
- نصیر مزروعی دفاع راست آژاکس با قراردادی  آزاد و 4 ساله به بایرن مونیخ پیوست.
- نیکو کواچ با قراردادی تا سال 2025 هدایت وولفسبورگ را به عهده گرفت.
- تایلر فردریکسون 17 ساله اولین قرارداد حرفه ای خود را با منچستریونایتد امضا کرد.
- دنیل مدودف مرد شماره دو تنیس جهان در سه ست پیاپی و با نتایج مشابه ۶-۲ بر فاکوندو باگنیس آرژانتینی غلبه کرد و راهی دور دوم رولان گاروس شد.
- اولیویه ژیرو با 35 سال و 234 روز مسن ترین بازیکنی شد که در اولین فصل حضور خود در سری آ تعداد گلهای خود را دو رقمی کرد.
- با اعلام فدراسیون فوتبال؛ اردوی تیم ملی از 9 خرداد آغاز می‌شود.
- در دیدار دو تیم نساجی مازندران و مس کرمان از سری رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور از سوی مجتبی ابراهیمی، مدیر رسانه ای تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری و فحاشی نسبت به عوامل تیم مقابل رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و حضور در مسابقه رسمی و ورزشگاههای فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم است و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
- باشگاه مس کرمان به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری باید 280 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. رضا پردلی فتح آبادی، مربی تیم مس کرمان به دلیل انجام رفتار تحریک آمیز به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
- پس از بررسی گزارش  بازی نساجی و استقلال در جام حذفی ، باشگاه استقلال به 80 میلیون و تیم نساجی به 10 میلیون جریمه نقدی محکوم شدند . 
-  الهه منصوریان، قهرمان ووشو جهان درباره برنامه اش بعد از لغو بازی های آسیایی هانگژو چین گفت: قصد  دارم تا یک ماه دیگر به اروپا بروم تا در مسابقات آزاد گلوری هلند یا افیوژن آلمان شرکت کنم.
- کمیته بین‌المللی المپیک ایراداتی را نسبت به آیین‌نامه انتخابات کمیته ملی المپیک ایران وارد کرده است.  9 مورد اصلاحات از طرف IOC اعلام و خواسته شده به جای ماده 5 ، متن کامل که در اساسنامه هست، مطرح شود. همچنین IOC برای تعیین صلاحیت نامزدهای انتخابات، مداخله دولت را مطرح و با آن مخالفت کرده است.
- محمد نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال با اعلام این خبر اظهار داشت: فرهاد مجیدی و دستیاران وی حاضر به حضور در کنفرانس نشدند چون آنها اعتقاد دارند امروز یکی از سیاه‌ترین روزهای داوری فوتبال ایران بود. پنالتی دقیقه 54 برای استقلال گرفته نشد و سوت‌ها به ضرر استقلال بود.
- مراسم توپ طلا 2022 در تاریخ 17 اکتبر 25 مهرماه برگزار خواهد شد.
- حسین حسینی سنگربان استقلال با 16 کلین شیت در مسابقات لیگ برتر عنوان بهترین دروازه بان لیگ بیست و یکم را از آن خود کرد. این بازیکن در بازی با مس رفسنجان با بسته نگه داشتن دروازه تیمش فاصله خود را با حسین پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم بیشتر کرد تا این عنوان به دروازه بان استقلال برسد.
- به دلیل استمرار  آلودگی هوا ، بعید به نظر می‌رسد  دو دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر به میزبانی تهران برگزار شود و به این ترتیب دو مسابقه پرسپولیس با شهرخودرو و هوادار و گل گهر روز چهارشنبه هم لغو خواهد شد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار