شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۷۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران به همراه مسئولان هیات فوتبال بندرانزلی از وررشگاه تختی این شهر بازدید به عمل آوردند تا تمهیدات جشن قهرمانی احتمالی ملوان در لیگ دسته اول را بعد از مسابقه با ویستا توربین تهران به میزبانی انزلی در نظربگیرند.
- در ادامه پیکارهای لیگ ملت های فوتبال اروپا ، سه شنبه شب ، دو مسابقه بین تیمهای آلمان با انگلیس و ایتالیا با مجارستان برگزار خواهد شد.
- بازی پلی آف منطقه آسیا برای صعود به جام جهانی قطر بین دو تیم امارات و استرالیا سه شنبه شب ساعت 22.30 انجام می شود .
- سه شنبه شب و در ساعت 21,30 تیم فوتبال امید ایران در سومین بازی خود از مسابقات زیر 23 سال آسیا به مصاف ازبکستان میزبان خواهد رفت ، کشورمان در دو دیدار قبلی با قطر یک بر یک و برابر ترکمنستان دو بر یک تن به شکست داد . ازبکستان شش امتیازی و صعودش حتمی شده است . در دیدار دیگر قطر با ترکمنستان روبرو می شود .
- بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه دو تیم خیبر خرم آباد و مس کرمان در هفته آخر لیگ دسته اول فوتبال ایران ؛ بازیکنان تیم مس با پیراهن‌های مشکی در زمین حضور خواهند یافت.
- بر اساس توافق فدراسیون های ایران و الجزایر تیم های ملی فوتبال دو کشور 22 خرداد مطابق با 12 ژوئن در شهر دوحه به مصاف هم می روند.تیم ملی فوتبال الجزایر پس از انجام دو مسابقه مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های آفریقا راهی دوحه خواهد شد .
- روز سه شنبه در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران ماشین سازی با شاهین بوشهر ، ملوان با ویستاتوربین ، خیبر با مس کرمان ، مس شهربابک با اس خوزستان ، خوشه طلایی با قشقایی ، شمس آذر با رایکا ، سایپا با شهرداری همدان ، اس ملاثانی با آرمان گهر و پارس جنوبی با شهرداری آستارا به میدان خواهند رفت . 
- دیدار دو تیم نود ارومیه و شهید قندی یزد از لیگ دسته دوم فوتبال ایران با رای کمیته استیناف روز 20 خرداد درزمین بی طرف انجام می شود .
- رقابت‌های چالش پاراگرندپری تکواندو با حضور ۸۵ تکواندوکار از ۲۳ کشور به میزبانی صوفیه بلغارستان برگزار شد که تیم ملی ایران توسط علیرضا بخت و سعید صادقیانپور به ترتیب به یک نشان طلا و یک مدال برنز دست یافت. در پایان این رقابت ها در بخش آقایان، تیم های ترکیه و برزیل عناوین اول و دوم‌ تیمی را به دست آوردند و تیم‌ملی پاراتکواندو ایران مقام سوم را به خود اختصاص داد. 
- باشگاه رئال‌مادرید حاضر شده برای جذب گابریل ژسوس مهاجم برزیلی منچسترسیتی ۵۰ میلیون یورو بپردازد.
- در دنباله پیکارهای لیگ ملت های فوتبال اروپا این نتایج رقم خورد : کرواسی صفر - فرانسه صفر ، اتریش صفر دانمارک یک ، ایسلند یک آلبانی یک ، اسلواکی صفر - قزاقستان یک ، بلاروس صفر - آذربایجان صفر ، لتونی یک - لیختین اشتاین صفر ، آندورا صفر - مولداوی صفر 
- با رای کمیته انضباطی بازی نیمه تمام پرسپولیس با تراکتور در لیگ برتر فوتبال ایران سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد . علاوه بر این ، دو باشگاه مورد بحث و چند تن از بازیکنان آنها با جریمه روبرو شدند . 
 - تیم ملی فوتبال کره جنوبی در دیداری دوستانه با نتیجه 2 بر صفر مقابل شیلی به پیروزی رسید.
- جیمز میلنر هافبک 36 ساله، قرارداد خود را یک فصل دیگر با لیورپول انگلیس تمدید کرد . 
- تیم ملی فوتبال ژاپن در دیداری دوستانه با نتیجه یک بر صفر مقابل برزیل شکست خورد.
- مرتضی پورعلی‌گنجی با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.
- خواهران منصوریان سرمربی و مربی تیم ملی ساندا جوانان شدند ، الهه منصوریان به عنوان سرمربی تیم‌ ملی ساندا جوانان بانوان و شهربانو منصوریان به عنوان مربی این تیم منصوب و معرفی شدند.
- کریستیانو رونالدو بازیکن منچستر، اکنون به رکورد ۱۰۰ گل بدون پنالتی در رقابت های بین المللی رسید.
- پیشنهاد 24.5 میلیون یورویی به اضافه 4.5 میلیون یورو پاداش ، سران بایرن مونیخ برای سادیو مانه مهاجم سنگالی توسط سران لیورپول رد شد.
- نمانیا ماتیچ در آستانه انتقال آزاد به رم قرار دارد. قرارداد هافبک صرب با رم یک ساله خواهد بود.
- گاوی توپچی بارسلونا با 17 سال و 304 روز به جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا تبدیل شد.
- مسی ، بازیکن پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال آرژانتین به عنوان اولین بازیکنی که به 1100 گل و پاس گل رسید ، تبدیل شد .
- کاروان تیم ملی موی تای کشورمان پس از کسب دو مدال طلا، ۴ نقره و ۱۲ برنز از مسابقات جهانی ۲۰۲۲ ابوظبی، در میان استقبال گرم مسئولان، خانواده‌های ورزشکاران و علاقه مندان این ورزش، وارد میهن اسلامی شد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار