PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۷۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
این هفته با محمد علی نژاد ، وینگر تیم سپاهان اصفهان
محمد علی نژاد وینگر تیم سپاهان اصفهان در اولین بازی تیمش برابر استقلال مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته درخشید و بهترین بازیکن هفته اول تیمش در لیگ بیست و دوم بود. او در فصل گذشته با تیم آلومینیوم اراک عملکرد قابل توجهی داشت و در لیگ برتر و جام حذفی در حد و اندازه های یک بازیکن موثر و در خدمت تیم ظاهر شد. آلومینیوم سکوی پرتاب این وینگر بود و گل دیدنی او در جام حذفی به تیم پرسپولیس سکوی پرتابش شد. علی نژاد برابر تمامی تیم های خوب لیگ برتر توانسته اثرگذاری خود را نشان دهد و در حال حاضر نقش محوری در تیم سپاهان دارد. او بهترین مهره مورایس سرمربی پرتغالی در هفته نخست لیگ برتر بود. این هفته سراغ محمد علی نژاد فوتبالیست گرگانی رفتیم.
موثر و در خدمت تیم


**علت شروع خوب سپاهان

محمد علی نژاد وینگر گرگانی تیم سپاهان اصفهان یکی از دلایل شروع خوب طلایی پوشان در لیگ برتر را تمرینات پیش فصل می داند. به زعم وی، سپاهان در اردوی ترکیه تحت نظر خوزه مانوئل مورایس به ساختار و نظم تیمی رسید و آماده شد.برنامه مورایس در اردوی ترکیه به میزان آمادگی بازیکنان کمک کرد.

**توصیه های فنی مورایس

تیم سپاهان در اولین بازی خود در لیگ بیست و دوم برابر تیم استقلال میزبانش پیروز شد. سپاهان توانست قهرمان شکست ناپذیر لیگ بیست و یکم را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.طلایی پوشان با سرمربیگری مورایس در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری را انجام دادند و از نقاط ضعف استقلال استفاده کردند و به دو گل رسیدند.به زعم علی نژاد ، سپاهان در نیمه دوم مسابقه با تمرکز بیشتر بازیکنان و صحبت‌های مورایس بازی ایده آلی انجام داد و پیروز شد. او علت برد تیمش را توصیه های فنی مورایس بین دو نیمه و تمرکز بالای بازیکنان می داند.

**برنامه روحی و روانی سرمربی پرتغالی

وینگر سپاهان بر این باور است علاوه بر توصیه فنی مورایس در خصوص مسائل تاکتیکی ، اقدام دیگری هم در رختکن طلایی پوشان رخ داد که مسائل روحی و روانی از جانب سرمربی پرتغالی بود.به زعم وی،مورایس سعی داشت روحیه بازیکنان را برای نیمه دوم بالا ببرد که در این خصوص موفق بود.

**سپاهان هم بزرگ است

علی نژاد وینگر تیم سپاهان در مورد اینکه برتری مقابل استقلال در تهران کار بزرگی برای این تیم بود را قبول ندارد و بر این باور است که سپاهان هم در لیگ برتر تیم بزرگی است و بارها در لیگ برتر قهرمان شده است.وی ضمن احترام به رقبای سپاهان معتقد است که شکست دادن استقلال در ورزشگاه آزادی، برای تیم ریشه دار سپاهان کار بزرگی به شمار نمی آید.

**گلزنی در اردوی ترکیه

سپاهان در اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود چند مسابقه دوستانه انجام داد و محمد علی نژاد در این بارها عملکرد خوبی داشت.او در بازی برابر تیم داریکا اسپور ترکیه موفق شد یکی از گل های سپاهان به ثمر برساند. سپاهان در اردوی ترکیه با چهار گل تیم داریکا اسپور را شکست داد. علی نژاد پاس رو به جلوی رامین رضاییان همبازی خود را با شوت محکم تبدیل به گل کرد تا در برد تیمش ایفای نقش کند.

**پاسخ منفی آلومینیوم به استقلال و تراکتور

محمد علی‌نژاد پس از سه سال حضور در آلومینیوم اراک تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و با وجود مخالفت با حضورش در دو تیم استقلال و تراکتور تبریز، در نهایت با صدور رضایت‌نامه‌اش راهی تیم سپاهان اصفهان شد. قبل از پیوستن وی به سپاهان گفته می شد که او در نقل و انتقالات به یکی از تیم های مطرح تهرانی ملحق می شود.

**نقش علی نژاد در صعود آلومینیوم به لیگ برتر

علی‌نژاد در سالیان اخیر یکی از بازیکنان موثر آلومینیوم اراک بود که نقش زیادی در صعودشان به لیگ برتر داشت و پس از آن هم در دو مقطع مختلف برای این تیم به میدان رفت و یکی از بهترین‌های تیمش لقب گرفت تا عملکرد خوبش موجب شود مورد توجه باشگاه‌های مختلفی ازجمله استقلال، سپاهان و ... قرار بگیرد.

**بازیکن اسبق تیم جوانان استقلال

علی نژاد در تیم جوانان استقلال تهران عضویت داشته و سابقه همراهی این تیم را دارد.علی نژاد قبل از آن که به تیم جوانان استقلال ملحق شود در تیم استقلال گرگان عضویت داشت و هم چنین برای تیم جوانان ملوان هم بازی کرده است.وینگر گرگانی در رده بزرگسالان برای تیم های اتکا، پارس جنوبی ، سایپا، نساجی، نفت مسجد سلیمان، مس کرمان و... بازی کرده است.

**گل تماشایی در جام حذفی

علی‌نژاد که در موفقیت آلومینیوم اراک در فصل گذشته جام حذفی و برتری تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نقش داشت. او در بازی حساس برابر پرسولیس در جام حذفی، پایه‌گذار دو گل بود و یک گل تماشایی برابر سرخ‌پوشان به ثمر رساند که روحیه تیمش را در جریان بازی دوچندان کرد.علی نژاد در فصل گذشته یکی از وینگرهایی بود که با ارسال پاس گل به موفقیت تیمش کمک کرد.

**درخشش برابر سپاهان

نکته جالب درباره علی‌نژاد در فصل گذشته این است که وی در آخرین دیدار فصل گذشته برابر سپاهان اصفهان پایه‌گذار تک گل تیمش بود و بازی خوبی را برابر طلایی پوشان انجام داد.

**علاقه به دل پیرو

علی نژاد پس از گلزنی به پرسپولیس و درخشش در بازی حساس جام حذفی فصل گذشته عنوان کرد:من علاقه خاصی به دل‌پیرو دارم و فیلم گل‌های این بازیکن را زیاد دیدم این گل‌ها را تصویرسازی کرده بودم. خودم را برای این مساله به نوعی آماده کرده بودم که در نهایت این اتفاق هم رقم خورد.

**صحبت از قهرمانی ، زود است

علی نژاد پس از شکست استقلال در اولین بازی لیگ بیست و دوم به هواداران سپاهان اعلام کرد که هنوز خیلی زود است در مورد قهرمانی بخواهیم صحبت کنیم و تازه هفته اول لیگ است. علی نژاد بر این باور است که بازی های بسیاری در پایان فصل کنونی باقی مانده است.

*کیوان طباطبایی


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار