PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۸۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
سید مهدی رحمتی، سرمربی نساجی، پس از بازی مقابل نوبهار ازبکستان از عملکرد کمک داور این بازی انتقاد کرد.
کیهان ورزشی-

سید مهدی رحمتی در نشست خبری پس از شکست مقابل نوبهار ازبکستان گفت: نظرم راجع به بازی این است که باید از بازیکنانم تشکر کنم. باید از آن‌ها به خاطر فوتبال خیلی خوبی که در نیمه اول بازی ارائه کردند، ستایش کنم. با اعتماد به نفس، رو به جلو و خیلی خوب تیم نوبهار را تحت فشار گذاشته بودیم و توانستیم در نیمه اول هم به گل برسیم. خیلی عالی بودند.
 او ادامه داد: نیمه دوم را هم خوب شروع کرده بودیم و شرایط هم خوب پیش می‌رفت تا اینکه یک اشتباه از کمک داور و دیر اعلام کردن آفساید باعث شد تاوان اشتباه او را تیم من پرداخت کند.  سرمربی نساجی درباره حضور تماشاگران حریف گفت: فکر می‌کنم حضور تماشاگران روی عملکرد داور خیلی تأثیر داشت، بخاطر اینکه خیلی از خطاهایی را که می‌توانست به نفع ما بگیرد، به نفع حریف گرفت و یک مقداری نامهربان بود و هم اینکه وقت اضافه برای تیمی که از دقیقه ۵۰ با یک بازیکن کمتر بازی می‌کند، خیلی سخت است. همین تحت فشار قرار گرفتن ما باعث شد که نتیجه این بازی را از دست بدهیم. قبل‌تر از آن هم تعویض اجباری به دلیل مصدومیت داشتیم. چند بازیکن من با وجود بیماری بازی می‌کردند، مجبور شدم آن‌ها را زود تعویض کنم تا از دستشان ندهم. با فشاری که روی مسابقه داشتند باعث شد این اشتباه اتفاق بیفتد. سه امتیاز برای هواداران حریف است و برنده واقعی امروز تیم ما بود که صد و خرده‌ای دقیقه با یک اشتباه کمک داور تمام تلاشش را کرد. 
 رحمتی اضافه کرد: کاپیتان تیم آقای مهرداد عبدی پس از شکستگی گونه هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده بود اما مجبور بودیم به دلیل نداشتن بازیکن از او استفاده کنیم. در نهایت از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که در ۴۵ دقیقه اول فوتبال خوبی بازی کردند. اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد به گل دوم هم می‌رسیدم و برنده می‌شدیم. او درباره اخراج حردانی عنوان کرد: این یکی از سخت‌ترین اتفاقات فوتبالی است که در زمان مربیگری‌ام رقم خورده است. هیچگونه برایم قابل هضم نیست چون نمی‌توانم خودم را قانع کنم که کمک داور اشتباه کرده و آفساید را دیر اعلام کرده و پنج ثانیه بعد بازیکن تیم ما اخراج شده است. ای کاش آفساید اعلام نمی‌شد و اصلا VAR وجود نداشت. آخر بازی داور به من گفت چون دروازه‌بان شما از دروازه بیرون بود، بازیکن را اخراج کردم. اصلا این صحنه آفساید بود، نمی‌توانم خودم را قانع کنم و متوجه شوم که این بدشانسی دامن تیم من را  گرفته است. از بازیکنانم تشکر می‌کنم اما در نهایت به چیزی که شایسته آن بودیم نرسیدیم. امیدوارم در ادامه لیگ قهرمانان این سه امتیاز را که از دست دادیم جبران کنیم.  
برچسب ها: سید مهدی رحمتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار