PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - July 24 2024
کد خبر: ۸۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۲۴ با تساوی لحظه آخری آرژانتین و پیروزی اسپانیا آغاز شد‌.
کیهان ورزشی-

در حالیکه قرار است مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس، جمعه شب برگزار شود، مسابقات فوتبال این رقابت‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ امروز با برگزاری ۲ بازی در گروه B و C آغاز شد.

مراکش ثانیه آخر از شگفتی‌سازی جا ماند

در گروه B تیم فوتبال مراکش که چهارمین بار در المپیک شرکت می‌کند، تا یک قدمی شگفتی‌سازی پیش رفت اما در نهایت با تساوی ۲ - ۲ مقابل آرژانتين متوقف شد.
سفیان رحیمی، ستاره بزرگسال مراکشی‌ها که تاثیرگذارترین بازیکن العین امارات در راه قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بود ابتدا این تیم را با گل‌های خود در دقایق ۲+۴۵ و ۵۱(پنالتی) پیش انداخت اما این پایان کار نبود.
جولیانو سیمئونه، بازیکن اتلتیکو مادرید در دقیقه ۶۸ اختلاف را به یک گل کاهش داد اما در دقیقه ۱۶+۹۰ کریستین مدینا گل تساوی بخش آلبی سلسته که قهرمانی دوره‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ را در کارنامه دارد، وارد دروازه حریف کرد تا با یک امتیاز از زمین ورزشگاه جفری گویچارد بیرون بیاید‌.

زور ازبک‌ها به نایب قهرمان دوره قبل نرسید

در گروه C نیز ازبکستان که تا دقیقه ۵۹ اوستون اورونوف، ستاره پرسپولیس را در اختیار داشت اولین‌ بازی خود در تاریخ المپیک را با شکست ۲ بر یک از اسپانیا، نایب قهرمان دوره قبل و دارنده مدال طلای المپیک ۱۹۹۲ بارسلون پشت سر گذاشت‌.
مارک پوبیل(۲۹) و سرخیو گومز(۶۲) برای ماتادورها و الدور شاهمرادف(۳+۴۵ پنالتی) برای ازبک‌ها گلزنی کردند. این بازی هم در ورزشگاه پارس ده پرنس انجام شد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار