PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - October 06 2024
کد خبر: ۴۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
کاپیتان اسپانیایی تیم السد قطر در دقایق ابتدایی دیدار این تیم مقابل پاختاکور، دو بار دروازه میزبان را باز کرد.


کیهان ورزشی-

در چارچوب سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه D تیم های پاختاکور ازبکستان و السد قطر در شهر تاشکند به مصاف هم رفته اند.

 در این بازی که برای خود این تیم ها و همچنین برای پرسپولیس ایران از اهمیت خاصی برخوردار است، تیم السد کار را تهاجمی شروع کرد و خیلی زود هم به گل رسید.

گل السد در دقیقه 6 روی حرکت خوب بغداد بونجاح از سمت راست شروع شد. بونجاح در آستانه ورود به محوطه جریمه یک پاس عرضی برای ژاوی فرستاد و ستاره اسپانیایی السد هم با ضربه ای فنی و تماشایی دروازه پاختاکور را باز کرد.

 پس از این گل پاختاکوری ها روی دروازه حریف فشار آوردند و در همان دقیقه 9 هم با یک سوپرگل بسیار زیبا حساب کار را مساوی کردند. خوجی اکبر علیجونوف این گل را وارد دروازه السد کرد.

 در ادامه اما حملات السد باز هم شروع شد. این حمله ها در دقیقه 15 به یک ضربه ایستگاهی در فضای کاملا مناسب منجر شد. استاد زدن ضربات کاشته هم که با بازوبند کاپیتانی السد در زمین حضور داشت، پشت توپ ایستاد و با یک کاشته بی حرف و حدیث دروازه پاختاکور را برای دومین بار باز کرد و گلر تیم ازبکستانی هم این بار ترجیح داد فقط هنرنمایی مهندس اسپانیایی را تماشا کند.

 ژاوی در حالی این 2 گل زودهنگام را به ثمر رساند که در هر دو بازی قبلی دور گروهی به دلیل مصدومیت غایب بوده است و امروز در حال سپری کردن نخستین بازی آسیایی این فصل خود است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار