PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - October 01 2024
کد خبر: ۸۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
تیم فوتبال استقلال با ارائه یک نمایش پر انتقاد مقابل السد قطر شکست خورد.
کیهان ورزشی-

دو تیم السد و استقلال در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم قطری به پایان رسید.

داور: کیم جونگ هیوک از کره جنوبی 
کمک‌ها: پارک کیونیونگ و ژانگ جونگپیل از کره جنوبی 
داوران VAR: چائه سانگیئوپ و لی سئول جی از کره جنوبی 
کارت زرد: کامارا از السد / روزبه چشمی از استقلال 
گل‌ها: سیدحسین حسینی (40-گل به خودی) و اکرم عفیف (68-پنالتی) برای السد

ترکیب السد

مشعل برشام، پدرو میگل (22-طارق سلمان)، محمد کامارا، پائولو اوتاویو، بوعلام خوخی، گیلرمه تورس (78-محمد وعد)، رافا موخیکا (78-کریستو گونزالز)، رومن سایس، یوسف عطال (25-عبدالله یزیدی (2+90 احمد سهیل))، اکرم عفیف و ماتیوس اوریبهسرمربی: فلیکس سانچز

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، سامان فلاح، ایمان سلیمی (46-رافائل سیلوا)، ابوالفضل جلالی (66-میلاد زکی‌پور)، رامین رضائیان، روزبه چشمی (67-آرمان رمضانی)، اندونگ، آرش رضاوند (66-کاکوتا)، مهرداد محمدی (46-محمدحسین اسلامی)، جلال‌الدین ماشاریپوف (4+90 علیرضا کوشکی) و گوستاوو بلانکوسرمربی: جواد نکونام

لحظات حساس

دقیقه 3 : ارسال از روی نقطه کرنر با ضربه سر خوخی در محوطه جرییمه استقلال همراه شد اما توپ با اختلاف از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.دقیقه 5 :‌ ارسال ماشاریپوف با ضربه سر خطرناک رضائیان در محوطه جریمه السد همراه شد اما توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه برشام به بیرون رفت.دقیقه 7 : پس از یک حمله سریع، در محوطه جریمه استقلال، موخیکا صاحب موقعیت شوتزنی شد اما دخالت چشمی در آخرین لحظه باعث از دست رفتن این موقعیت برای السد شد. در ادامه نیز حسینی توپ سرگردان را مقابل پای اکرم عفیف جمع کرد.دقیقه 10 : پاس زمینی و عالی بلانکو در زمین حریف به مهرداد محمدی رسید اما این بازیکن علیرغم ورود به محوطه جریمه السد نتوانست به خوبی از موقعیت به دست آمده استفاده کند و درنهایت توپ به بیرون رفت.دقیقه 12 : السد با یک حمله سریع به محوطه جریمه استقلال رسید و موخیکا پشت مدافعان استقلال صاحب توپ شد اما ضربه او در این موقعیت آفساید را حسینی دفع کرد.

دقیقه 13 : سانتر خوب جلالی در محوطه جریمه السد روی سر بلانکو نشست اما ضربه خطرناک مهاجم آرژانتینی را برشام با واکنشی دیدنی به کرنر فرستاد.دقیقه 31 : شوت رضائیان از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه السد، از کنار دروازه برشام به بیرون رفت.دقیقه 33 :‌ موخیکا پشت مدافعان استقلال و در موقعیت آفساید صاحب توپ شد و ضربه او نیز به تیرک دروازه استقلال خورد.⚽ دقیقه 40 : با نفوذ به محوطه جریمه استقلال از زاویه بسته اقدام به شوتزنی کرد که با مهار حسینی به کرنر رفت. در ادامه روی ارسال کرنر، دروازه‌بان استقلال با خروج خود اقدام به دفع توپ کرد اما برخورد توپ با دست او باعث شد توپ به سمت دروازه آبی‌ها بچرخد و به این ترتیب گل اول مسابقه برای السد به ثبت رسید.
دقیقه 3+45 :‌ ضربه سر خطرناک ایمان سلیمی در محوطه جریمه السد، با واکنش دیدنی برشام راهی کرنر شد.

نیمه دوم

دقیقه 47 : شوت اوتاویو را حسینی در آغوش گرفت.دقیقه 52 : اشتباه روزبه چشمی باعث شد موخیکا با فرار سرعتی خودش، در موقعیت تک به تک با حسینی قرار بگیرد اما کاپیتان استقلال با خروج به موقع توپ را مقابل پای مهاجم حریف در آغوش کشید.
دقیقه 55 : اینبار اشتباه سامان فلاح باعث شد موخیکا در موقعیت شوتزنی در محوطه جریمه استقلال قرار بگیرد اما اینبار نیز حسینی با خروج خود توپ را مهار کرد.
دقیقه 62 : کامارا با نفوذ به محوطه جریمه و سرتوپ زدن به مدافع استقلال صاحب موقعیت شوتزنی شد اما ضربه فنی او را حسینی با واکنشی خوب مهار کرد. در ادامه نیز توپ با سردرگمی مدافعان استقلال دوباره به کامارا رسید که اینبار نیز شوت او را حسینی جمع کرد.⚽ دقیقه 65 : اکرم عفیف با فرار دیدنی وارد محوطه جریمه استقلال شد که خطای مسلم چشمی یک پنالتی را تقدیم حریف کرد. در ادامه اکرم عفیف خودش پشت ضربه پنالتی ایستاد و در دقیقه 68 با ضربه خلاف جهت، دومین گل السد را به ثمر رساند.
دقیقه 72‌ :‌ کاکوتا پشت محوطه جریمه السد اقدام به شوتزنی کرد که توپ او پس از برخورد به بازیکن حریف راهی کرنر شد. در ادامه نیز ارسال خطرناک رضائیان از روی نقطه کرنر را برشام روی خط دروازه برگشت داد.
دقیقه 73 :‌ شوت از راه دور سامان فلاح پس از دفع برشام به تیرک دروازه السد خورد و به داخل زمین برگشت.
دقیقه 80 : ارسال کاکوتا پس از برخورد به پای مدافع السد به شکل خطرناکی روی دروازه این تیم رفت اما برشام توپ را از زیر تیر افقی راهی کرنر کرد.

دقیقه 2+90 : شوت رامین رضائیان در محوطه جریمه السد به کناره‌ی دروازه برشام برخورد کرد.
دقیقه 5+90 : شوت گونزالز در محوطه جریمه استقلال را حسینی به راحتی جمع کرد.
دقیقه 7+90 :‌ سامان فلاح در محوطه جریمه مانع از رسیدن عفیف به توپ شد و به این ترتیب السد صاحب یک ضربه کرنر شد.
دقیقه 9+90 :‌ اشتباه اندونگ در پرس اکرم عفیف باعث شد این بازیکن باتجربه پا به توپ وارد محوطه استقلال شود اما شوت او در موقعیت تک به تک با حسینی با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 10+90 : شوت احمد سهیل السد را حسینی در دو مرحله جمع کرد.
دقیقه 11+90 : اکرم عفیف با فرار خود پشت سیلوا صاحب توپ شد اما ارسال او را حسینی با خروج از دروازه برگشت داد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار