PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۶۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در آغاز هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران ، طی سه بازی انجام شده ، آلومینیوم اراک در آبادان تیم صنعت نفت را با یک گل مغلوب کرد ، ماشین سازی با سایپا 2 - 2 شدند ،  نساجی نیز در رفسنجان یک بر صفر خود را به مس تحمیل کرد.
- به دنبال توقف دورتموند مقابل لایپزیگ ، تیم بایرن مونیخ با برتری شش بر صفر برابر گلادباخ ، قهرمانی زودهنگام خود را در بوندس لیگا جشن گرفت . 
- بازی معوقه فولاد با گل گهر سیرجان از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران با تنها گل پریرا با پیروزی یک بر صفر نماینده خوزستان به پایان رسید.
- در مصاف سنگین منچستر سیتی با چلسی ، در لیگ برتر انگلیس ، آبی پوشان لندنی تحت رهبری توخل آلمانی توانستند با نتیجه دو بر یک تیم منچستر سیتی با مربیگری پپ گوآردیولا را مغلوب کنند . این دوتیم قرار است در آینده نزدیک فینال لیگ قهرمانان اروپا را هم برگزار نمایند.
- رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی ، به رکورد 200 گل با پیراهن بایرن مونیخ در بوندسلیگا رسید." این بازیکن 217 بازی کرده  که توانسته 200 گل به ثمر برساند و خود را به رکورد گرد مولر نزدیک تر کند ، له واندوفسکی در مسابقه با گلادباخ زننده سه گل از شش گل تیمش بود.
- در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران این نتایج به دست آمد : رایکا بابل 2 - آرمان گهر صفر ، فجرسپاسی یک - بادران تهران 2 ، شاهین بوشهر یک - پارس جنوبی یک ، خیبر خرم آباد 5 - قشقایی شیراز یک ، استقلال خوزستان صفر - ملوان انزلی صفر ، شهرداری آستارا صفر - نودارومیه یک ، گل ریحان صفر - استقلال ملاثانی 3 (حاضرنشد) 
- گلی که رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن در دقیقه 2 بازی با گلادباخ به ثمر رساند سریع ترین گل بوندسلیگایی این مهاجم لهستانی باواریایی ها در کل دوران فوتبالش بود."
- در دومین روز از رقابت های تکواندوی انتخابی المپیک در قاره اروپا، کیمیا علیزاده زیر پرچم پناهندگان با پیروزی برابر حریفانی از پرتغال و بوسنی به نیمه نهایی رسید. وی در نیمه نهایی با نتیجه 3 بر یک مغلوب حریف یونانی  شد و از راه یابی به فینال و کسب سهمیه المیپک بازماند. علیزاده تنها مدال‌آور زن ایران در تاریخ المپیک که دو سال پیش به آلمان پناهنده شد، در این‌ مسابقات به مقام سوم و مدال برنز دست یافت.
- در دو مسابقه از هفته هفدهم گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشورمان ، تیمهای مهمان ویستاتوربین تهران و سپیدرود رشت در برابر نفت و گاز گچساران و ایران جوان بوشهر بانتایج مشابه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. سپیدرود یک پنالتی را هم خراب کرد.
- جواد آقایی پور بازیکن نیم فصل اول تیم‌ نساجی مازنداران و فصل گذشته سپیدرود رشت به عنوان سهمیه زیر 23 سال به تیم دسته اولی شهرداری آستارا پیوست.
- به دنبال مصاحبه تند مازیار زارع مربی ملوان علیه داور و فدراسیون فوتبال در نشست خبری خاتمه بازی با خیبر ، کمیته انضباطی حکم محرومیت یک جلسه همراهی وی با تیم و 20 میلیون تومان جریمه نقدی اورا صادر کرد.
-  قرار بود دو تیم گل ریحان البرز و استقلال ملاثانی در چارچوب بازیهای دور تازه لیگ یک در ورزشگاه انقلاب به مصاف هم بروند ولی اعتصاب بازیکنان البرزی و عدم حضورشان باعث شد تا نتیجه این دیدار با رای کمیته انضباطی مشخص شود.
-  محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به دعوت شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون با حضور در کمپ تیم های ملی، ضمن بازدید از این مجموعه، با اعضای کادر فنی دیدار و گفتگو کرد.
- محمد ابراهیمی بازیکن پیکان در دیدار برابر تراکتور به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود و دانیال ماهینی دیگر بازیکن این تیم هم به همین علت در بازی برابر تراکتور حضور نخواهد داشت ، فرزاد حاتمی نیز  با مثبت بودن تست کرونا این بازی  را از دست داد.
- نشریه گاتزتینوی ایتالیا از وقوع حادثه‌ای تلخ رانندگی در سری B فوتبال این کشور خبر داد که در آن یکی از بازیکنان تیم «سیتادلا»، یکی از اعضای کادر فنی این تیم را درمسیر محل تمرین بر اثر سرعت زیاد به قتل رسانده و به همین دلیل هم الان به جرم قتل از سوی پلیس تحت بازجویی قرار گرفته است. 
- ورزشگاه میزبان فینال جام جهانی 2022 تکمیل شد ، نشریه «الوطن» عربستان خبر داد ساختار خارجی ورزشگاه لوسیل میزبان جام جهانی 2022 قطر کامل شد و اکنون تنها بخشی از داخل ورزشگاه ناتمام مانده است. این ورزشگاه 80 هزار نفری بزودی آماده افتتاح است.
- سید جلال حسینی، کمال کامیابی‌تیا و احمد نوراللهی سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس طی دو روز گذشته و پس از پشت سر گذاشتن مراحل درمانی زیر نظر کادرپزشکی، به تمرینات گروهی پرسپولیس بازگشته‌اند تا خیال گل‌محمدی برای بازی روز یک شنبه با سپاهان در اصفهان راحت شود. این بازیکنان به دلیل فشردگی مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت شده بودند.
- تیم فوتبال استقلال از ساعت 22:15 روز یکشنبه در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و متین کریم‌زاده به دلیل مصدومیت امکان قرار گرفتن در ترکیب اصلی را ندارند و تنها احتمال دارد یک نفر از آنها در لیست 18 نفره قرار بگیرد.  شجاعیان نیز به دلیل 4 اخطاره بودن از این بازی محروم است.
- با وجود اینکه ویزای کیانوش رستمی برای شرکت در آخرین مسابقه گزینشی وزنه برداری  المپیک به ایران آمده آما وی اعلام کرد که برای مسابقه به کلمبیا نمی‎رود. با این تصمیم، او به دلیل‌عدم کسب امتیازات لازم از المپیک توکیو بازماند.
- توماس مولر و دیوید آلابا بازیکنان کهنه کار بایرن با کسب دهمین عنوان بوندسلیگا  از فرانک ریبری فرانسوی بازیکن سابق این باشگاه که 9 عنوان در کارنامه داشت پیشی گرفتند.
- سهیل مهدی از مقامات لیگ فوتبال ایران گفت : حذف بازی سوپرجام از برنامه در این مقطع زمانی به معنای حذف این رقابت در کل تقویم فوتبال ایران در فصل جاری و فصول دیگر نیست. الان سرلوحه کار ما برگزاری دیدارهای معوقه لیگ است و حتما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که تا قبل از پایان لیگ، سوپر جام را برگزار کنیم.
- سومین مرحله اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در ماده جاده با حضور شش رکابزن به اسامی محمد گنج خانلو ، سعید صفرزاده ، میرصمد پورسیدی ، امیرحسین جمشیدیان ، علی اصغر موسی زاده و بهنام آرین از 20 اردیبهشت تا سوم خرداد در مازندران انجام خواهد شد ، چهره برتر این اردو به عنوان نماینده کشورمان به المپیک توکیو خواهد رفت.
- درپیکارهای فوتبال لیگ های اروپا این نتایج رقم خورد : شفیلد یونایتد صفر - کریستال پالاس 2 ، لیورپول 2 - ساوتهمپتون صفر ، لیون 4 - لورین یک ، دورتموند 3 - لایپزیگ 2 ، برمن صفر - له ور کوزن صفر ، وولفسبورگ 4 - اونیون برلین صفر ، هافنهایم 4 - شالکه 2 ، بایرن 6 - گلادباخ صفر ، چلسی 2 - منچسترسیتی یک ، اودینزه یک - بولونیا یک ، اسپیزا یک - ناپولی 4 ، اینتر 5 - سامپدوریا یک ، فیورنتینا 2 - لاتزیو صفر ، آلاوز 2 - له وانته 2 ، بارسلونا صفر - اتلتیکو مادرید صفر ، کادیز 2 - اوئسکا یک ، بیلبائو 2 - اوساسونا 2
- اگر در بازی روز یک شنبه رئال با سویا ، تیم مادریدی به برتری برسد ، پایتخت نشینان سرزمین ماتادورها در صدر لالیگا در کنار اتلتیکو خواهند ایستاد.این فرصت به دنبال تساوی بدون گل بارسا با اتلتیکو برای رئال ایجادشده است.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار