PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- دریکی از سه بازی باقی مانده لیگ دسته اول فوتبال ایران ، تیم چوکا در تالش یازدهمین باخت فصل را مقابل تیم شاهین بوشهر تجربه کرد. دراین مسابقه شاهینی ها 2-0 پیروز شدند و تا رده هشتم بالا آمدند.چوکا با 25 امتیاز در رده شانزدهم است .
- ازسوی الکنو ، سرمربی روسی کشورمان ، اسامی ملی پوشان والیبال ایران برای بازی مقابل ژاپن اعلام شد:میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، امیر غفور، صابر کاظمی، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار 
- فیفا روز پنجشنبه، تازه‌ترین رده‌بندی ماهیانه تیم‌های ملی جهان را اعلام کرد که بر این اساس، تیم ملی کشورمان با 1499.52 امتیاز همچنان در رده سی‌ویکم جهان و دوم آسیا قرار دارد.
- دیدار تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی تبریز که پیش از این قرار بود در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود، روز شنبه - 8 خرداد - ساعت 18 در استادیوم اختصاصی باشگاه ماشین سازی؛ ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی (بنیان دیزل) انجام می شود.
- گروه دوم بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتبال ایران با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان ، واکسن کرونا دریافت کردند. 
- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از تصمیم اتحادیه فوتبال سنگاپور (FAS) برای انصراف از میزبانی گروه‌های H و I مسابقات AFC Cup خبر داد.کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین اعلام کرد که چالش‌های ناشی از ماهیت تکامل‌یافته ویروس کووید19 در سنگاپور و مناطق اطراف را تأیید کرده است. جزئیات بیشتر در مورد مرحله گروهی AFC Cup در منطقه آسه‌آن در زمان مناسب اعلام خواهد شد. قرار بود این دیدارها از 29 ژوئن تا ششم جولای 2021 (هشتم تا 15 تیر 1400) برگزار شود.
- طبق اعلام توتواسپورت باشگاه منچستر یونایتد در نظر دارد برای همکاری مجدد با کریستیانو رونالدو تلاش کند. آنها برای آنکه به فوق ستاره پرتغالی یوونتوس برسند، شاید قید پوگبا را بزنند و او را به تورینی ها دهند. طبق آنچه این نشریه نوشت، ارزش کنونی رونالدو حدود 50 میلیون یورو تخمین زده می شود. در حالیکه پوگبا گفته می شود چیزی حدود 60 میلیون یورو می ارزد. رونالدو در سال های 2003 تا 2009 برای منچستریونایتد بازی کرده و افتخارات مهمی کسب کرد. پوگبا نیز از سال 2012 تا 2016 عضو یوونتوس بود.
- از باشگاه رئال مادرید خبر رسید که زین‌الدین زیدان از هدایت تیم اول این باشگاه کناره‌گیری کرد.
- عربستان سعودی ، علاوه بر برپایی مسابقات سوپرجام اسپانیا با حضور تیمهای اتلتیکو ، رئال ، بارسا و بیلبائو ، میزبان فینال سوپر جام ایتالیا هم شد.
- روزنامه سعودی اسپورت مدعی شد که الهلال چشم انتظار است که مهدی قایدی از استقلال راهی السد شود تا آنها بتوانند اکرم عفیف را جذب کنند. 
- در مصاف دوستانه فوتبال ، تیم ملی ترکیه 2-1 از سد تیم جمهوری آذربایجان گذشت . در این بازی ، علی قربانی 30 دقیقه برای تیم آذربایجان توپ زد.
- به دنبال کناررفتن تیم ملی کره شمالی از مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و نیز پیکارهای مقدماتی جام ملت های 2023 آسیا شرایط برای تیم ملی فوتبال کشورمان سخت تر از قبل شد زیرا کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با تعیین تیم های دوم گروه مختلف فرمول جدیدی را در نظر گرفت ، به همین خاطر نتایج تمام بازی های کره شمالی ابطال است و ...
- باشگاه پرسپولیس به زودی همکاری خود را با سایت دیجی کالا برای فروش محصولات هواداری این تیم آغاز خواهد کرد.
- مایک ماینان، دروازه‌بان لیل فرانسه با قراردادی 13 میلیونی تا سال 2026 به میلان پیوست.
- خوزه بوردالاس سرمربی ختافه به عنوان سرمربی جدید والنسیا انتخاب شد . 
- کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده بازی با سپاهان و استقلال را وارد ندانست و احکام صادر شده را تائید کرد.
- تیم سایپا با پیروزی در بازی شبه فینال مقابل پالایش نفت آبادان، در آستانه قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان قرار دارد.در هفته پنجم مرحله نهایی سایپا با گل‌های فاطمه تراهی، فرزانه توسلی و مارال ترکمان سه بر یک پالایش نفت آبادان را شکست داد. سهیلا ملمولی هم تک گل آبادانی‌ها را به ثمر رساند. تیم سایپا با این پیروزی 12 امتیازی شد و در یک قدمی قهرمانی قرار گرفت. 
- حدود ساعت ۸ شب به وقت مادرید، افرادی که در خیابان اطراف ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور داشتند، حجم زیادی دود را مشاهده کردند که از ورزشگاه سانتیاگو بلند می شود ، ماموران آتش نشانی با حضوری به موقع آتش را پنج دقیقه ای مهار کردند. این ورزشگاه مدتهاست ترمیم و بازسازی می شود.
- در سومین روز از مسابقات آسیایی 2021 بوکس امارات، چهار مدال برنز بوکسورهای ایران قطعی شد. در رقابت های وزن منهای 57 کیلو، امید احمدی‌صفا برابر «آزائت اوسنالیف» از قرقیزستان شکست خورد و از مسابقات حذف شد.در 60 - کیلو دانیال شه‌بخش در مصاف با «طارق العنزی» کویتی در راند دوم با ناک‌اوت به برتری رسید تا در نیمه‌نهایی با رقیبی از هند مبارزه کند. در 69 - کیلو مسلم مقصودی مقابل «ویکاش کریشان» از هند با رای داوان بازنده شد. در 75 - کیلو سیدشاهین موسوی در یک چهارم نهایی برابر «بولتائف» از تاجیکستان پیروزی شد و برنزش را قطعی کرد تا در نیمه‌نهایی به مصاف حریف قزاق برود.میثم قشلاقی در وزن 81 - کیلو، «بکزاد نورتائولتوف» قهرمان بوکس جهان از قزاقستان را مغلوب ساخت تا در نیمه‌نهایی با نماینده قرقیزستان دیدار کند. پوریا امیری در 91 + کیلو در مرحله یک‌چهارم نهایی رو در روی «تارک آلماتروشی» از امارات قرار گرفت و به دلیل انصراف بوکسور میزبان بوکسور ما به نیمه‌نهایی رسید تا چهارمین برنز ایران قطعی شود.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار