PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۸۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر تراکتور گفت: می‌دانستیم که بازی سنگینی است اما در نیمه اول باید گل می‌زدیم و کار تمام می‌کردیم.
کیهان ورزشی-

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی سخت و جان‌داری بود و می‌دانستیم که بازی سنگینی است. باد روی عملکرد ما در نیمه اول در دفع توپ‌ها و پاس‌ها تاثیر داشت و خیلی شدید بود. در نیمه اول باید گل می‌زدیم و کار تمام می‌کردیم.

او ادامه داد: در این طور بازی‌ها باید با کمترین موقعیت، بازی را تمام کنید. از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و دقت ما در پاس‌های آخر خوب نبود. با توجه به اینکه می‌دانستیم باید هجومی‌تر بازی کنیم ولی تعویض‌های تراکتور و کیفیت بازیکنانش شرایط بازی را عوض کرد. بازیکنان تراکتور از روی نیمکت گرفته تا داخل زمین خیلی تاثیرگذار هستند. تراکتور پر مهره است و از طرفی تیم ما نتوانست کارش را انجام دهد. موقعی که چند بازیکن ما خسته شوند باید تعویض کنیم و رسیدن به موفقیت سخت می‌شود. ابتدا و وسط فصل، هم و غم ما جذب بازیکن بود. این بازیکنان را باید طلا گرفت. بازیکنان ما شاهکار کردند.

او ادامه داد: حداقل چهار تیم برتر جدول بیشتر از ما یار دارند و این تیم ماست که در صدر جدول مانده. اینکه چه تیمی قهرمان شود هفته آخر مشخص خواهد شد. در این ماه‌ها شرایط سختی داشتیم. مهدی مهدی‌پور، رافائل سیلوا و سید مهدی حسینی را از دست دادیم و آرمین سهرابیان را هم از دست دادیم. لطفا اگر تیمی این شرایط را دارد به من بگویید.

سرمربی استقلال گفت: باید با این نفرات ادامه دهیم. خالد آبادی خیلی خوب و پخته عمل کرد و گلر فوق العاده‌ای است. همیشه تمرکز دارد و آینده برای اوست. امروز واقعا نشان داد که آینده دخشانی خواهد داشت.

او درباره داوری عنوان کرد: حیدری خوب قضاوت کرد. ولی دو، سه صحنه تیم ما فشار گذاشته بود که با خطا کار را در می‌آوردند. ولی در کل قضاوت خوب بود.

نکونام درباره فوتبالیست‌های جوان گفت: آیا ما جانشینی برای علی دایی داشتیم؟ به هر حال امیدوارم قوانین فوتبالمان تغییر کند که به بازیکنان جدید لطمه وارد نشود. شرایط خوب نیست!

سرمربی استقلال عنوان کرد: بازی سخت و جاندار بود و قطعا ناراحتیم. پارسال تراکتور استقلال را برد اما امسال بازی هایمان مقابل تیم‌های بزرگ خوب بود. تمرکزمان روی دو بازی خانگی آینده‌مان است و از هواداران خواهش می‌کنم حمایت کنند که هر چه قسمتمان باشد و خدا بخواهد پیش خواهد آمد.

او درباره موقعیت‌های کم تعداد استقلال در این بازی گفت: تراکتور تیم کوچکی نیست و نیمکت خوبی دارد و این طور نبود که سوار بازی باشیم و ۱۰-۱۵ موقعیت داشته باشیم. آن ها ما را کنترل کردند و به خاطر عدم خلاقیت در فوتبال مان بود.

او درباره مالیکیت جدید استقلال گفت: دیروز هم صحبت کردم، اتفاق خوبی برای آینده استقلال بود. استقلال به چیزی که حقش بود، رسید و این چیزی است که همیشه نگرانش بودیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: تراکتور، سپاهان و پرسپولیس چرا تیم‌های خوبی هستند. ما از سه تایشان کمتر هستیم. سقف را رعایت کردیم و گریه‌مان در آمد. سرمان کلاه رفت و یامگا و مهدی‌پور را از دست دادیم. من باید چه کار کنم؟ تیم‌های دیگر بازیکنان «تاپ» را نگه می‌دارند. پرسپولیس چند فصل، یک سرمربی داشت و شاکله تیمش را حفط کرد.

نکونام گفت: بازیکنان خوب تیم ما جدا شدند و دوباره همین اتفاق برای استقلال می‌افتد. عارف آقاسی را به خاطر ۲ میلیارد نگرفتیم. صحبت من کاملا فوتبالی است و تمرکزمان روی بازی هاست که بتوانیم موفق شویم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار